Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 7 Υπαγωγή Εταιρειών Ομίλου ΟΑΣΑ στις διατάξεις του νόμου περί ΔΕΚΟ Εκσυγχρονισμός λειτουργίας Ομίλου ΟΑΣΑΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α. | 20 Ιανουαρίου 2011, 16:53
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να ξεκαθαρίσει το καθεστως λειτουργίας των ΝΕΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Είναι ΔΕΚΟ? ειναι ΝΠΙΔ? Επίσης λόγω της ιδιαιτερότητας τω εταιρειών . Λειτουργία 365 μερες τον χρόνο 24ωρες την ημέρα. Δουλεύοντας ΚΥΡΙΑΚΕΣ, ΑΡΓΙΕΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΟΝΟΥ, , (τουλάχιστον οι ειδικότητες α' γραμμης) σε κυλιόμενες βάρδιες, και ως εκ τούτου με αυξομειούμενες απολαβές ανά μήνα, οι όποιοι οικονομικοί περιορισμοί (ΠΛΑΦΟΝ απολαβών κύριων και δευτερευουσών), να υπολογίζονται σε ετήσια και όχι σε μηνιαία βάση) Για Παράδειγμα υπάλληλος με ετήσιες απολαβές 38000 που έτυχε λόγω βαρδιων ένα μήνα να πάρει 4300 να μη θεωρείται οτι εχει υπερβεί το πλαφον των 4000 αφού οι ετήσιες απολαβές του είναι λιγότερες των 48000 (4000Χ 12)