Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 11 Οργανόγραμμα και Κανονισμός Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας Μετατάξεις Πλεονάζοντος Προσωπικού Β΄ ΦάσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α. | 20 Ιανουαρίου 2011, 17:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με ΓΝΏΜΩΝΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ , κάθε μια απο τις προηγουμενες εταιρίες ΔΙΑΤΗΡΕΙ σε πρώτη φαση την Λειτουργική αυτονομία της στο κομμάτι της παραγωγής του συγκοινωνιακού έργου. Π.χ. Άλλες οι αρμοδιότητες και οι ευθυνες του σταθμάρχη στον (πρωην) ΗΣΑΠ αλλες στην(πρωην) ΑΜΕΛ. Αλλες διαδικασίες ασφαλειας ακολουθουνται στο μετρο κι αλλες στον ηλεκτρικο, κλπ.