Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 13 Λοιπά θέματαΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ-ΑΘΗΝΑ | 20 Ιανουαρίου 2011, 19:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα συμφωνήσω με τα σχόλια της Σταυρούλας Ρακιτζή όπως επίσης και με το Σήφη από τις Σέρρες. Συνοπτικά θα ήθελα να πω: 1) Τα ΜΜΜ θα πρέπει να εξυπηρετούν ουσιαστικά τους πολίτες. Ειδικά, λαμβανοντας υπόψιν ότι κυρίως απευθύνονται στους μικρομεσαίους εργαζόμενους. Στα πλαισια αυτά θα ήθελα να ζητήσω τη λειουργία των ΜΜΜ όλο το 24ωρο (κυρίως στον ΗΣΑΠ και στο Μετρό) όπως γίνεται σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, τουλάχιστον για Παρασκευή και Σάββατο. Τις καθημερινές θα μπορούσε να γίνει μια παράταση κατά 1-2 ώρες. Με αφορμή αυτό να αναφέρω ότι η διακοπή λειτουργίας του ΗΣΑΠ μετά τις 12:00 το βράδυ Παρασκευή-Σάββατο είναι ήδη πρόβλημα (πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί σταμάτησε λόγω έργων..ειδικα τώρα που τα έργα ουσιαστικά έχουν σταματήσει). Τέλος τα έργα στον ΗΣΑΠ πρέπει επιτέλους να ολοκληρωθούν άμεσα. Δεν μπορούμε να μιλάμε για αναδιοργάνωση και ταυτόχρονα να γίνονται τεράστιες αυξήσεις και να μην έχουμε τις σωστές υπηρεσίες. 2) Σχετικα με την εισιτηριοδιαφυγή να αναφέρω ότι είναι μεγάλη πληγή. Κάθε μέρα που χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ παρατηρώ ότι σχεδόν κανένας δεν ακυρώνει το εισιτηριό του. Επίσης δεν έχω δει ποτέ κανένα να κάνει έλεγχο. Και φυσικά τις ελάχιστες φορές που πέφτουν κάποια πρόστιμα αυτά δεν πληρώνονται. Πάντως απορώ και η βούληση να υπήρχε πως θα μπορούσε να γίνει έλεγχος με τα ΜΜΜ ασφυκτικά γεμάτα (αλήθεια είναι προβλεπόμενος ο αριθμός στα ΜΜΜ - αν ας πούμε πρέπεινα είναι 50 καθίμενοι και 60 όρθιοι πολλές φορές οι επιβάτες ξεπερνούν το 50% από το προβλεπόμενο αριθμό ανλα ΜΜΜ)