Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 9 Μετατάξεις Πλεονάζοντος Προσωπικού Α΄ ΦάσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΥΜΟΣ | 21 Ιανουαρίου 2011, 12:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετατάξεις μέσω ΑΣΕΠ. Παραθέτω την κοινή έκφραση που περιγράφει ποιοι υπάλληλοι δικαιούνται μετάταξης στην Α’ & Β’ φάση: «δεν είναι αναγκαίος για την επιδίωξη των σκοπών του είτε δεν κατέχει οργανική θέση στο οργανόγραμμά». Υπάρχουν τέτοιοι? Γιατί? Αφού αποφασίστηκε να δοθεί το «bonus» της μετάταξης σε κάποιους, γιατί δεν γίνεται μέσω ΑΣΕΠ? Στο κάτω-κάτω και η μετάταξη νέα πρόσληψη θεωρείται. Γιατί πρέπει ακόμα και τώρα να προηγούνται τόσο εξόφθαλμα οι «ημέτεροι»? Από πού αποδεικνύεται ότι οι παλαιότεροι σε ηλικία υπάλληλοι είναι και πιο ευπροσάρμοστοι? Είναι δυνατόν να μοριοδοτείται ο βαθμός στην εκπαιδευτική τους βαθμίδα χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η ίδια η εκπαιδευτική βαθμίδα? Ένα σκληρό νομοσχέδιο για να εφαρμοστεί, να πετύχει και να αποδώσει πρέπει απαραίτητα να είναι δίκαιο. Το σχέδιο όχι μόνο δεν κάνει καμία ουσιαστική προσπάθεια γ’ αυτό αλλά, αντιθέτως, κλείνει πονηρά το μάτι στα «δικά μας παιδιά».