Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 8 Ορισμοί Εξαιρετικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος για την ρύθμιση των θεμάτων προσωπικούΣχόλιο του χρήστη Βιβή | 21 Ιανουαρίου 2011, 15:41
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
• Αν και διατυμπανιζόταν ότι οι προσλήψεις τις τελευταίας 2-ετίας στις εταιρείες ΤΡΑΜ και ΑΜΕΛ ήταν υπερβολικές (300 στην ΤΡΑΜ και 200 στην ΑΜΕΛ), ο αριθμός του χαρακτηριζόμενου «πλεονάζοντος προσωπικού» ανέρχεται μόνο σε 120 άτομα για την ΤΡΑΜ και 90 για την ΑΜΕΛ. Αντίθετα για την ΕΘΕΛ οι αναφερόμενοι ως πλεονάζοντες είναι 640 εργαζόμενοι (10% του τακτικού προσωπικού), για τον ΗΛΠΑΠ 190 (12%) και για τον ΟΑΣΑ 70 (40% του τακτικού προσωπικού). Ειδικά για τον τελευταίο είναι απορίας άξιον το πως θα καταφέρει με διευρυμένες αρμοδιότητες και με το μισό προσωπικό να αναλάβει το ρόλο του. Μήπως το νομοσχέδιο «εξασφαλίζει» την ποιοτική και ποσοτική υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου και την εμφάνιση αρνητικών οικονομικών αποτελεσμάτων κατά τον ισολογισμό των εταιρειών;