Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Τάσος | 21 Ιανουαρίου 2011, 22:01
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΜΜΜ πρέπει να είναι δημόσια όπως σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Από την Αμερική το Μετρό της Ουάσινγκτον είναι δημοτικό μέχρι το Λονδίνο είναι κρατικά. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά γιατί απευθύνεται στον εργαζόμενο πολίτη. Όπου έγιναν προσπάθειες ιδιωτικοποίησης είχαμε ατυχήματα με κόστος ανθρώπινες ζωές(Αγγλικοί σιδηρόδρομοι). Παντού το εισιτήριο επιδοτείται μέχρι κάποιου ποσοστού. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει να υπάρχει η απόλυτη ασυδοσία στα οικονομικά των ΔΕΚΟ χωρίς έλεγχο. Με το νομοσχέδιο δύνεται λύση σε αυτά τα προβλήματα άραγε; Θα σταματήσει το καθεστώς της κακοδιαχείρισης; Οι ΔΕΚΟ διοικούνται από ανθρώπους που διορίζονται από τους αντίστοιχους υπουργούς. Με συνέπεια να είναι επι το πλείστον άνθρωποι του περιβάλλοντος τους, εξαρτώμενοι από αυτούς. Όταν στέλνουν fax με ονόματα για προσλήψεις δεν είναι δυνατόν να αρνηθούν. Τις ΔΕΚΟ όλα τα χρόνια τις διοικούν οι άνθρωποι των υπουργών σε συνεργασία με τους μεγαλοσυνδικαλιστές των δυο μεγάλων κομμάτων. Εκεί είναι όλη η διαφθορά και η αδιαφάνεια. Το υπουργείο πρέπει να έχει θεσπίσει τους κανόνες και να έχει ελεγκτικούς μηχανισμούς εάν αυτοί εφαρμόζονται. Οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ πρέπει να είναι από ανθρώπους καταρτισμένους διορισμένους με διακομματικές επιτροπές και να μην αλλάζουν όταν αλλάζει υπουργός ή κυβέρνηση. Οι εταιρίες που θα δημιουργηθούν με το ν/σ θα πρέπει να έχουν οικονομική αυτοτέλεια. Να έχουν διαφορετικό εισιτήριο. Στα μέσα σταθερής τροχιάς να υπάρχουν εισιτήρια με ζώνες, να είναι φθηνό το μηνιαίο και ετήσιο που απευθύνεται στον εργαζόμενο και πιο ακριβό το ημερήσιο που απευθύνεται κυρίως στον τουρίστα όπως στο εξωτερικό. Να μπουν μπάρες για αντιμετώπιση της εισητιριοδιαφυγής και να γίνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Δεν θα ανακαλύψουμε εμείς τον τροχό, εφαρμόζονται πολλά χρόνια έξω. Το φαινόμενο στο Μετρό όπου βγαίνοντας δίνουμε το εισιτήριο μας στον άλλον δεν βοηθάει, κάποιος πρέπει να πληρώσει το κόστος του προσωπικού, της συντήρησης, της ΔΕΗ. Αυτός ο κάποιος δεν μπορεί να είναι μέσω φόρων ο απλός πολίτης.