Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΑρθρο 4 Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΠΣΕ)Σχόλιο του χρήστη Βασίλης Κατσαρέας | 21 Ιανουαρίου 2011, 23:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις το εδάφιο που προβλέπει τη σχέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ΟΑΣΑ, καταρρίφθηκε από το ΦΕΚ που ορίζει τα νέα κόμιστρα από 1/2/2011. Συγκεκριμένα, ενώ μέχρι τώρα το αστικό τμήμα του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (Πειραιάς-Μαγούλα-Κορωπί) ήταν ΠΛΗΡΩΣ ενταγμένο στο ενιαίο εισιτήριο του 1€, πλεόν τίθεται σε ένα καθεστώς ΑΣΑΦΕΙΑΣ. Το εισιτήριο της αστικής ζώνης του Προαστιακού, ανεξαρτητοποιήται από το Ενιαίο Εισιτήριο και απλά θα ισχύει όταν ακυρώνεται σε κάποιο σταθμό του Προαστιακού μέχρι το υπόλοιπο σύστημα του ΟΑΣΑ. Το αντίθετο θα ισχύει; Δηλαδή το Ενιαίο εισιτήριο θα ισχύει στον Προαστιακό; Ή θα πρέπει να έχω το χαρτάκι του Προαστιακού μαζί μου από πριν και να το ακυρώσω στο λεωφορείο που θα με πάει στον σταθμό...; Και η γραμμή της Χαλκίδας στο αστικό τμήμα της (Αθήνα-Αγ. Στέφανος) γιατί δεν εντάσεται στο σύστημα του ΟΑΣΑ; Έτσι πάμε και θα πάμε μπροστά; Μάλλον ολοταχώς με την όπισθεν!