Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ | 30 Απριλίου 2010, 18:37
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
" ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ - ΕΛΕΓΧΟΥ (CONTROL) Μεταφορικών Εταιρειών Αξιότιμε κύριε Υπουργέ των Μεταφορών , Αξιότιμοι κύριοι Νομοθέτες & Λοιποί Σύμβουλοι ,Συνεργάτες ,Επιτροπές του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών & Υποδομών Κάτι που σας διαφεύγει είναι η σύσταση Επιτροπής - Ελέγχου (CONTROL) Mεταφορικών Εταιρειών . ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ : ITAΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ , ΒΕΛΓΙΟ , ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ , ΚΥΠΡΟΣ κτλ . Συγκεκριμένα , κάθε Νομαρχία πρέπει να συστήσει αρμόδιες επιτροπές Ελέγχου , oι οποίες θα ειδοποιούν εγγράφως με επιστολή την κάθε μεταφορική στην έδρα τους , και θα τις ελέγχει για κάθε εξάμηνο , Α & Β Δηλ 2 φορές τον χρόνο για : 1) αν ο χώρος στον οποίο εδρεύει η εταιρεία , υπάρχει μισθωτήριο συμβόλαιο ( Γραφείο ) . 2) Την οικονομική επιφάνεια του κάθε αυτοκινητιστή , δηλ. αν είναι κάτοχος ατομικού λογαριασμού βιβλιαρίου για τα ποσά : 9.000 ευρώ για το πρώτο όχημα αυξανόμενο κατα το ποσό των 5.000 για κάθε επιπλέον όχημα . Τα ποσά αυτά θα πρέπει να υπάρχουν και να αποδεικνύονται σε ατομικό λογαριασμό , να προκύπτει ο μέσος όρος των καταθεσέων για όλη την διάρκεια της " ζωής " μιας μεταφορικής ,και όχι με μια βεβαίωση ημέρας . 3) Έλεγχος ωραριών και ταχογράφων για ωράρια και με την αντίστοιχη επιβολή των προστίμων όπως προβλέπει ο ελληνικός κ.ο.κ , για όλο το εξάμηνο αναδρομικά . Γνωρίζεται ότι στην Ελλάδα οι μεταφορικές αρκούνται μόνο σε ελέγχο ταχογράφων , ΜΟΝΟ στην περίπτωση που τους σταματήσουν για έλεγχο στο δρόμο ? και ζητάνε ταχογράφους μόνο 15 ημερών ? Δηλαδή κύριε Υπουργέ πρίν από το διάστημα των 15 Ημερών δεν υπήρχαν εν δυνάμει παραβάσεις ? Είναι κάποιο είδος "Ωραριακής Ασυλίας" , η οποία πρέπει να καταργηθεί , όπως καταργήθηκε και η φορολογική ασυλία ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ με την καταχύρωση ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ για ολα τα Δ.Χ . Ο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΩΡΑΡΙΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟΥ , θα μειώσει σημαντικό αριθμό ατυχημάτων με βαρέα οχήματα , αφού μόνο έτσι θα τηρείται ο νόμος όπως προβλέπεται και αναγράφεται στις διατάξεις , αλλά και οι απασχολούμενοι έμμισθοι οδηγοί των ΔΧ , ΔΕΝ θα υποχρεώνονται σε εξωντοτικά ωράρια , βάζοντας σε κίνδυνο την ζωή τους αλλά και όλων των διερχόμενων οχημάτων και πολιτών . 4. Έλεγχος καταλληλότητας επάρκειας οδικού μεταφορέα ( ΠΕΙ ) . Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης δεν είναι κάτοχος ΠΕΙ , θα πρέπει να υπάρχει μισθωτήριο ενοικίασης του Πιστοποιητικού Οδικού Μεταφορέα με σφραγίδα της κατα τόπου Εφορίας και πολύ φυσικά , το πρόσωπο το οποίο ενοικιάζει την άδεια , θα πρέπει να έχει συμβόλαιο πρόσληψης και ανάλογη ασφαλιστική εισφορά στο ΙΚΑ . 5. Βεβαίωση Ιατρικού & Ψυχομετρικού Ελέγχου όλων των απασχολούμενων οδηγών στην επιχείρηση . 6. Βεβαίωση μη οφειλών στο Δημόσιο Δηλ . ΦΠΑ , ΟΑΕΕ , ΙΚΑ ώστε να φανούν οι σωστοί και συνεπείς επιχειρηματίες 7. Βεβαιώση συμβολαίου στάθμευσης των Φορτηγών . 8. ΠΛΑΦΟΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΛΙΣΤΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ : Εδώ κύριε Υπουργέ και αγαπητοί Νομοθέτες σύμβουλοι είναι το κλειδί για την πάταξη της φοροδιαφυγής από το ΦΠΑ , με αυξημένα τιμολόγια πετρελαίων από το περίσσευμα του ΦΠΑ των Βενζινάδικων , με αποτέλεσμα την μείωση της εισφοράς του ΦΠΑ του εκάστοτε επαγγελματία( Για οσους δηλαδή εφαρμόζουν αυτή την μέθοδο ) . Η Βουλγαρία αναγνωρίζει ως ανώτατο όριο 40% κατανάλωσης καυσίμων . Το Ελληνικό κράτος τι έχει νομοθετήσει επ αυτού αξιοτιμοι κύριοι ??? Οι ΦΟΡΤΩΤΙΚΕΣ πρέπει να συμβαδιζουν με τις ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ . 9. Τιμολόγιο αγοράς Αδείας Δ.Χ Αυτά ήταν τα βασικότερα μέτρα που ζητάν οι αρμόδιες επιτροπές στην Ευρώπη . Δεν είναι δύσκολο Κύριε Υπουργέ των Μεταφορών , να επικοινώσετε με τους ομολόγους εις την Αλλοδαπή ( Ευρωπαϊκή Κοινότητα ) και να σας ενημερώσουν για τον τρόπο με τον οποίο ελέγχουν τις μεταφορικές εταιρείες . Όλα τα παραπάνω πρέπει να ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΟΥΝ επιτέλους σε αυτή την Χώρα που θέλει να αποκαλείται μέλος της Ε.Ε . Τα μέτρα αυτά προστατεύουν πρώτα από όλα τον πολίτη , και μετά τον δίκαιο ανταγωνισμό ( fair play ) μεταξώ των εν λόγω μεταφορικών . Για τις Ελλείψεις και παραβάσεις των παραπάνω , θα πρέπει να επιβάλλονται αδιακρίτως χρηματικά πρόστιμα και στις νέες εταιρείες που θα αποκτήσουν ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΧ από το Υπουργείο σας ,αλλά και όλοι οι παλαιοί κάτοχοι αδειών Δ.Χ . Νομοθετήστε κύριε υπουργέ με στόχο την αύξηση των εσόδων για το Ελληνικό Δημόσιο-Κοινονικό Συμφέρον . Τα μέτρα αυτά θα φέρουν αρκετά χρήματα στα κρατικά ταμεία και δεν είναι καθόλου άγνωστα στην Ε.Ε. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ Γ ΔΙΕΡΜΗΝΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΜΠΑΡΙ ΙΤΑΛΙΑΣ (Ι) ΜΕΛΟΣ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΜEΛΗΤΗΡΙΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (GR) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (GR) ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ (CY) EMΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΜΠΛΑΓΟΕΒΓΡΑΝΤ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ (ΒG)