Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 8 Ορισμοί Εξαιρετικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος για την ρύθμιση των θεμάτων προσωπικούΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Κατσαρέας | 21 Ιανουαρίου 2011, 23:31
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι δυνατόν να προσπαθούμε να ορίσουμε το πλεονάζων προσωπικό, να είμαστε στα πρόθυρα της ψήφισης του νόμου και να μην έχουν καταρτιστεί τα νέα οργανογράμματα των νέων εταιρειών;;; -Νέος ΟΑΣΑ -ΟΣΥ -ΣΤΑΣΥ Για μια ακόμη φορά θα αφεθεί πεδίο λάμψης λαμπρόν στις κάθε λογής "παράγκες" για να τακτοποιήσουν τους ημετέρους τους σε μια καλή μετάταξη... Το ίδιο αίσχος έγινε και στον ΟΣΕ. Είναι γεγονός ότι επιχειρήται να τεθούν κάποια κριτήρια σχετικά με τον καθορισμό των μετατάξεων της Α΄ Φάσης. Και ειδικότερα των ενδεχόμενων υποχρεωτικών. Στην Β΄ Φάση όμως τι θα γίνει; Δεν κινδυνέυει το σύστημα να πέσει σε μια επικίνδυνη περιδίνηση; Πως θα λειτουργήσουν οι νέες εταιρίες όταν απογυμνωθούν από τα παλαιά στελέχη τους, με το κριτήριο και μόνο της παλαιότητας -άρα και του μισθολογικού τους κόστους λόγω επιδομάτων αρχαιότητας-; Θα έπρεπε να είναι έτοιμα τα οργανογράμματα, να έχει γίνει η κατανομή των ανθρώπων και μετά να γίνουν και οι μετατάξεις, ώστε να μείνουν οι συγκοινωνίες με τους εργαζόμενους που τις πονούν και μοχθούν καθημερινά για τη λειτουργία τους και την εξυπηρέτηση των πολιτών της Αθήνας. Η διάσταση αυτή έχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ βαρύτητα για την ΣΤΑΣΥ, όπου οι εργαζόμενοι της ΑΜΕΛ, και ειδικά οι αρχικοί, έχουν αποδείξει εκ του αποτελέσματος ότι έχουν μοναδικά αποθέματα ενέργειας, παρά τις τεράστιες μεθοδεύσεις υποβάθμησης του επιπέδου τους. Να ληφθεί ειδικά μέριμνα για την παράμετρο αυτή.