Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. | 22 Ιανουαρίου 2011, 00:15
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 1 Α) ΓΕΝΙΚΑ: Επισημαίνεται και υπενθυμίζεται με μεγάλη έμφαση ως βασική αρχή για τα περαιτέρω, ότι «Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ / ΕΠΙΒΑΤΩΝ». Άρα η οποιαδήποτε Αναδιάρθρωση των Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών πρέπει πρώτα από όλα και πάντοτε, κατά κύριο λόγο να στοχεύει στην εξυπηρέτηση του επιβάτη και όχι σε οικονομικούς, πολιτικούς, συνδικαλιστικούς ή άλλους στόχους. Αυτό εξάλλου είναι και σε πλήρη συμφωνία με το πνεύμα της Κυβερνητικής εξαγγελίας και δέσμευσης «Πρώτα ο Πολίτης». Ως ενεργοί πολίτες του Δικτύου Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ., προσδοκούμε και απαιτούμε, να διασφαλίζεται από το πνεύμα του Νόμου που θα προκύψει από την παρούσα διαδικασία διαβούλευσης αλλά και από αποτέλεσμα της υλοποίησής του, η «ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ» όλης της χώρας. Β) Παράγραφος 5. Για τον επιβάτη η ύπαρξη δύο διακριτών ΕΠΣΕ, των «ΟΣΥ» και «ΣΤΑΣΥ» δεν προσφέρει κάτι θετικό ως προς την προσδοκώμενη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση. Η ύπαρξη δύο εταιρειών, δύο διοικήσεων, δύο συνδικαλιστικών σωματείων, μάλλον προοιωνίζει τη δημιουργία συγκοινωνιακών επικαλύψεων, αντιπαλότητας, έλλειψη συντονισμού και αυξημένου κόστους λόγω μη βέλτιστων οικονομιών κλίμακας. Επίσης δεν συμβάλει στην αίσθηση ενός ενιαίου και αδιάλειπτου συγκοινωνιακού δικτύου που θέλει να αντιλαμβάνεται ο επιβάτης κατά τη μετακίνησή του σε ένα πολύπλοκο δίκτυο εξυπηρέτησης όπως είναι αυτό της Αττικής. Ως ενεργοί πολίτες του Δικτύου Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ., πιστεύουμε και προτείνουμε την ύπαρξη μιας μόνο εταιρείας παροχής συγκοινωνιακού έργου υπό τον ΟΑΣΑ στην οποία θα ενταχθούν οι υφιστάμενες σήμερα εταιρείες (ΑΜΕΛ, ΗΣΑΠ, ΤΡΑΜ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ)