Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 5 Αρμοδιότητες Συγκοινωνιακών Φορέων Δείκτες λειτουργίαςΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 22 Ιανουαρίου 2011, 00:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 1δ θα πρέπει να προστεθεί και η εκπόνηση μελετών εκτός μόνο της ανάθεσης και της επίβλεψης, γιατί αυτό μπορεί να αποφέρει οικονομικά οφέλη στους νέους Φορείς. Επίσης στην παράγραφο 1ιε θα πρέπει να προστεθούν και οι τεχνικές προδιαγραφές του τροχαίου υλικού, των συστημάτων ηλεκτροδότησης, τηλεπικοινωνιών, σηματοδότησης, λοιπών υποδομών και κτιριακών εγκαταστάσεων, σιδηροδρομικής επιδομής κλπ για όλα τα δίκτυα των Φορέων (Αμαξοστάσια, επιβατικοί σταθμοί, σήραγγες κλπ). Η ίδια αναλυτική προσθήκη θα πρέπει να γίνει και για την παράγραφο 2δ όπου ο όρος "λοιπό υλικό" είναι ελλιπής. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω ότι στο παρόν άρθρο θα πρέπει να γίνει ειδική αναφορά στο θέμα των εγγυήσεων των νέων έργων. Αυτές είναι πολύ σημαντικές για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής λειτουργίας των νέων εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού, γιατί θα πρέπει να διορθώνονται άμεσα και με χρέωση του Αναδόχου όταν ευθύνεται, όλες οι εκκρεμότητες που υπάρχουν από την κατασκευή και τη θέση σε λειτουργία κατά την προσωρινή παραλαβή. Έτσι επιπλέον επιτυγχάνεται οικονομία για τους νέους Φορείς, αφού δε θα πληρώνουν για βλάβες αν δεν ευθύνονται και δε θα υπάρχει και ο κίνδυνος να παραμείνουν αστοχίες εργολάβου και εκτός περιόδου εγγυήσεων με επιβάρυνση πλέον των νέων Φορέων. Ευχαριστώ