Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 7 Υπαγωγή Εταιρειών Ομίλου ΟΑΣΑ στις διατάξεις του νόμου περί ΔΕΚΟ Εκσυγχρονισμός λειτουργίας Ομίλου ΟΑΣΑΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 22 Ιανουαρίου 2011, 00:51
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως είναι γνωστό, η βιωσιμότητα των συγκοινωνιακών Φορέων, εξαρτάται άμεσα από την καταβολή κομίστρου. Είναι αδιανόητο σε ένα ιδιωτικό Φορέα όπως π.χ. το ΚΤΕΛ να πει κάποιος ότι δεν πληρώνει. Έχουμε μάθει δυστυχώς στην Ελλάδα να μη σεβόμαστε ότι είναι δημόσιο και να κάνουμε τους τζάμπα μάγκες. Ας πει κανείς στο ταξί ή στο ΚΤΕΛ "Δεν πληρώνω!" . Δε χρειάζεται να δώσω απάντηση για την τύχη που θα έχει... Δεν είναι σωστή η ανταλλαγή εισιτηρίων ανώνυμη ή επώνυμη. Θα πρέπει όμως για να το καταλάβουν όλοι δυστυχώς να μπει και κάποιο πρόστιμο από το Νόμο, όπως π.χ. η καταβολή προστίμου ίσου με το δεκαπλάσιο της αξίας του εισιτηρίου για τους παραβάτες επιβάτες (τόσο του δότη όσο και του λήπτη). Και το τρέχον άρθρο του Νόμου αυτού είναι μια καλή θέση νομίζω. Ευχαριστώ