Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Κατσαρέας | 22 Ιανουαρίου 2011, 00:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ΟΑΣΑ ως μητροπολιτικός φορέας δεν πρέπει να έχει την ευθύνη σύνταξης δρομολογίων και βαρδιών μέχρι το τελευταίο επίπεδο. Νομίζω ότι αφενός αυτό οδηγεί σε υδροκεφαλισμό, αφετέρου οι λειτουργοί γνωρίζουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο τις λεπτομέρειες πραγραμματισμού και εκτέλεσης των βαρδιών του προσωπικού κίνησης. Ο μητροπολιτικός φορέας -και ειδικά ο ΟΑΣΑ- έχει αποδειχθεί κατ΄ εξακολούθηση ότι απέχει παρασάγγες από την σκληρή πραγματικότητα και την ζούγκλα των Αθηναϊκών δρόμων. Ως αποτέλεσμα, προς μελέτη, γνώση και συμμόρφωση αποτελεί η περίπτωση της μεθόδευσης της καταργημένης -πλεόν- γραμμής ΕΘΕΛ 245 Πολυτεχνειούπολη-Στ. Νέος Κόσμος (Κυκλικό). Διαβάστε σχετικά στη σελίδα 106 από την έρευνα του Δικτύου ΕΠΙΒΑΤΗΣ: http://epivatis.gr/e/mediagallery/album.php?aid=4 Ο ρόλος του μητροπολιτικού φορέα θα πρέπει να περιορίζεται στον στρατηγικό πραγραμματισμό του πλήθους των δρομολογίων σε κάθε γραμμή και συγκοινωνιακή υπηρεσία. Καθώς και στην στατιστική και ποιοτική επίβλεψη για την καλή εκτέλεση των δρομολογίων ως απόρροια των συμβασιοποιημένων υποχρεώσεων των ΕΠΣΕ προς τον νέο ΟΑΣΑ.