Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Κατσαρέας | 22 Ιανουαρίου 2011, 00:20
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο κλείσιμο να θυμιθούμε και κάποια ρουσφέτια που σχεδίασε ο ΟΑΣΑ και φορτώθηκε η ΕΘΕΛ: -Γραμμή 850 Τοπικό Χαραυγής κατόπιν παρέμβασης πολιτευτή της Νίκαιας Οκτώβριος του 2004. Γραμμή που έκανε μόνο ένα τετράγωνο γύρω-γύρω... -Γραμμή 555 Διαδημοτική Βορείων Προαστίων λίγο πριν τις Εκλογές του 2009, τρέχωντας μην τυχόν και δεν προλάβουν να κόψουν την κορδέλα οι γαλάζιοι δήμαρχοι... -Γραμμή 103 Καλαμάκι-Ακαδημία Ανακοινώθηκε ότι θα καταργούνταν μαζί με τις 108 και 111 το καλοκαίρι του 2010. Τελικά καταργήθηκε μετά τις Δημοτικές εκλογές να μην στεναχωρηθεί ο δήμαρχος του Νότιου δήμου... -Γραμμή 538 Τοπικό Διονύσου. Ένα λεωφορείο σε μια γραμμή φάντασμα... -Γραμμή 132 Τοπικό Δάφνης. Άλλο ένα λεωφορείο που γύρναγε άδειο σαν την άδικη κατάρα... Ποιος τα πληρώνει αυτά;;;; Ποιος απολογήθηκε ποτέ για αυτά;;; ΠΡΟΣΟΧΗ σε ποιους θα βάλετε στον νέο ΟΑΣΑ!!!