Αρχική Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 1Σχόλιο του χρήστη Γεώργιος Νικόπουλος | 16 Φεβρουαρίου 2011, 22:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επέλεξα αυτό το σημείο για να υποβάλω κάποιες γενικές προτάσεις και να θέσω κάποια ερωτήματα. 1) Όλες οι φάσεις από την προκαταρκτική μελέτη μέχρι τις προσφορές, την τελική σύμβαση, την πορεία υλοποίησης, την παραλαβή και την αξιολόγηση του έργου στην συνέχεια, ανοικτά στο διαδίκτυο. (Δεν είναι δυνατόν να μη βρίσκουμε ούτε σε ΦΕΚ συμβάσεις έργων όπως η υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης που ψηφίστηκε από την βουλή) (Ούτε να ρωτάμε την Κτηματολόγιο ΑΕ και το Υπουργείο αν υπάρχει χρονικό όριο εντός του οποίου οφείλει να λειτουργήσει το κτηματολόγιο του δήμου Θεσσαλονίκης του οποίου η καταγραφή δικαιωμάτων ολοκληρώθηκε το 2008 και να μην ξέρει κανείς να απαντήσει) 2) Κάθε μελέτη και κάθε έργο να υφίσταται διαρκή πολυετή ποιοτική αξιολόγηση μετά την παραλαβή του. Ο αντίστοιχος μελετητής ή κατασκευαστής (και εταιρείες και φυσικά πρόσωπα μελετητές - επιβλέποντες) να βαθμολογούνται με μόρια που θα επηρεάζουν μελλοντικές αναλήψεις έργων από τα ίδια πρόσωπα. (Δεν είναι δυνατόν κακοτεχνίες και ελλείψεις που ανακαλύπτονται μετά από χρόνια να μη λαμβάνονται υπόψιν.) 3) Πώς θα υποδεχθείτε και θα επεξεργαστείτε την πρόταση ενός υποψήφιου επενδυτή για την κατασκευή και εκμετάλλευση ενός έργου που δεν έχετε προβλέψει; (για παράδειγμα μιας μαρίνας) Η διαδικασία που ακολουθήθηκε με την διπλή ανάπλαση και το Costa Navarino δεν είναι ότι καλύτερο.