Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΚΙΩΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | 1 Μαΐου 2010, 13:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι, Διαβάζοντας το νομοσχέδιο που σωστά έχετε αναρτήσει στο διδίκτυο,βλέπω όλα τα θετικά και αρνητικά που αναφέρονται σε αυτό και αφορούν το επάγγελμά μου. Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που θέλω να αντιπαραθέσω την ταπεινή μου άποψη. Το νομοσχέδιο καθώς και οι δηλώσεις του υπουργού δεν αναφέρουν τι θα ισχύσει για τα Ι.Χ.Φ. Εχθρός του επαγγέλματος εκτός απο τα βουλγάρικα και τούρκικα φορτηγά είναι η μάστιγα που λέγεται Φ.Ι.Χ. Να αναφέρω τις μάντρες οικοδομών;Tα χωματουργικά; Tις οδικές βοήθειες;Τα εμπορικά με δικαίωμα μεταφοράς παντός αγαθού;Τα courier Φ.Ι.Χ που κινούνται χωρίς δελτίο αποστολής; ή ακόμα των ενοικιάσεων αυτοκινήτων; Ο καθένας κάνει μία εταιρία φάντασμα έχει δυο ή τρία φορτηγά Ι.Χ.σαράντα τόνων και λυμαίνεται την αγορά είτε μεταφέροντας αδρανή φορτία είτε οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας του.Επίσης δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ διότι δεν τηρεί προδιαγραφές ως εταιρία (βλέπε Ανατολική και Δυτική Αττικη).Ο καθε επαγγελματίας ή επιτηδευματίας μεχρι και ο περιπτεράς της γειτονιάς έχει ένα Φ.Ι.Χ και κάνει μετακομίσεις λυμαινόμενος το έργο των νομαρχιακών αυτοκινήτων. Οι μεγάλες εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων ενοικιάζοντας ένα mini bus και βγάζοντας τα καθίσματα, τα μεταμορφώνουν σε μικρά φορτηγά. Με αυτό τον τρόπο κάνουν τις μεταφορές τους όλες οι διαφημιστικές, κινηματογραφικές και άλλες εταιρίες που διακινούν μικροδέματα κατακλέβοντας το έργο των νομαρχιακών Δ.Χ. Ποιός ελέγχει τους οδηγούς των Φ.Ι.Χ. για το ωράριο εργασίας και το ασφαλιστικό; Το 90% είναι αλλοδαποί και χωρίς το στοιχειώδες δίπλωμα οδήγησης (ουκρανικά διπλώματα).Υπάλληλος μετά από κάποιες ώρες στο εργοστάσιο π.χ. ως ξυλουργός κάνει και τις διανομές του εργοστασίου με το Ι.Χ.Φ επειδή έτυχε να έχει δίπλωμα Γ΄κατηγορίας. Ποιό ωράριο; Σε όλα τα παραπάνω που ανέφερα πού είναι τα ΣΔΟΕ; Πού είναι η αστυνομία; Πόσα κερδίζει το κράτος όταν η άδεια του Ι.Χ.Φ κοστίζει 2 παράβολα τω 1000€; Στα Δ.Χ.Φ θέλετε να εισπράτετε τους νόμιμους φόρους ,τον Φ.Π.Α. καισωστά πράτετε.Για τα συγκεκριμένα ΙΧ.Φ που είναι το ώφελος του κράτους; Από την στιγμή που ζητάτε να είμαστε ανταγωνιστικοί τί κάνετε με το πετρέλαιο κίνησης που είναι στα ύψη; Μήπως πρέπει να χρησιμοποιούμε πετρέλαιο χωρίς δασμούς; Με τι χρήματα θα αλλάξουμε το στόλο των αυτοκινήτων μας όταν το νέο νομοσχέδιο αναφέρεται σε ΕURO 5 κινητήρες, όταν δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για την επιβίωση των οικογενειών μας; Πού είναι η αστυνόμευση για τα υπέρβαρα με κινούμενες πλάστιγκες όπως έχει όλη η Ευρώπη; Εαν καταφέρεται να νοικοκυρεύσετε όλα τα παραπάνω τότε το έργο μας θα διπλασιαστει,θα μπορούμε να έχουμε υγειής εταιρίες και καθαρά ανταγωνιστικές. Παρακαλώ για τις απαντήσεις των παραπάνω ερωτημάτων μην με παραπέμπσετε στο σωματείο μου.Το σωματείο δεν είναι αστυνομικό τμήμα ούτε εγώ και οι συνάδελφοί μου κουκουλοφόροι καταδότες να καταδίδουμε τα ευτράπελα. Δεν περιμένω απάντηση, περιμένω πράξεις που αφορούν εμένα τον κλάδο μου και τον Έλληνα φορολογούμενο. Με εκτίμηση. Λευτέρης Γκιώνης LIGHT-TRANS ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ