Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΚΡΥΒΕΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 2 Μαΐου 2010, 05:44
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Νομοσχέδιο για τις μεταφορές, που δώσατε για δημόσια διαβούλευση δεν διακρίνω στοιχεία απελευθέρωσης των μεταφορών. Η διατύπωση του μου δίνει την εντύπωση ότι δήθεν απελευθερώνουμαι τις μεταφορές βάση των πιέσεων της Ε.Ε, αλλά συνεχίζομαι να διατηρούμαι τα σημερινά κεκτημένα για να αποφύγουμε τυχόν συγκρούσεις. Δεν κατανοώ την απελευθέρωση των μεταφορών α)με γεωγραφικούς περιορισμούς για αυτοκίνητα μέχρι 8.000 kgs και β) το κόστος απόκτησης νέας άδειας για Φ.Δ.Χ να ανέρχεται περίπου στο ύψος που πωλούνται σήμερα. Επίσης δεν διευκρινίζεται α)αν οι κάτοχοι Ι.Χ βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων (πρατηριούχοι-έμποροι καυσίμων)θα μπορούν πλέον να φορτώνουν από τις εγκαταστάσεις των Διϋλιστηρίων και των Εταιρειών Εμπορίας και β) αν θα μπορούν να μεταφέρουν, εφ' όσον πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας, όλους τους τύπους των καυσίμων και όχι περιοριστικά μόνον πετρέλαιο θέρμανσης. Αν δεν αλλάξουν όλα τα παραπάνω, τότε δεν μιλάμε για απελευθέρωση των μεταφορών.