Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΡΕΚΑ | 2 Μαΐου 2010, 15:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Και το σημαντικότερο, που προφανώς δεν έχει απασχολήσειτο υπουργείο σας, και προφανώς εντέχνως ουδείς σας ενημέρωσε: Γιατί άραγε οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων δεν μπορούν να βγάλουν Ι.Χ βυτία, ώστε να μπορούν να μεταφέρουν το προιόν που εμπορεύονται οι ίδιοι, όπως δικαιούται και ο τελευταίος αθίγγανος που πουλάει καρπούζια, ώστε ν' αποφεύγονται νοθείες, κλοπές και άλλα περίεργα που σύμφωνα με δημοσιεύματα συμβαίνουν μέχρι σήμερα κατά τη μεταφορά. Άλλωστε η απόφαση 334/v/2007 της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε Ολομέλεια της 19/3/2007 στο Αρθρ.2.3 προτείνει την άρση των περιορισμών ως προς την έκδοση νέων αδειών μεταφοράς υγρών καυσίμων από ΙΧ βυτιοφόρα, ώστε να ενισχυθεί το επίπεδο ανταγωνισμού, στη διακίνηση υγρών καυσίμων. Επί πλέον η Απόφαση του ΣτΕ 3536/2009 του Δ'Τμήματος σε Επταμελή Σύνθεση, κρίνει αντισυνταγματικό τον περιορισμό στην έκδοση Ι.Χ. Βυτιοφόρων για τις εταιρείες πετρελαιοειδών. Θα πρέπει και οι πρατηριούχοι να φθάσουν στο ΣτΕ για ν'αποκτήσουν ένα δικαίωμα που έχει κάθε έμπορος για τη μεταφορά των προιόντων που εμπορεύεται? Στις δύσκολες αυτές στιγμές, παρακαλώ, τολμήστε και κάντε να φανεί η διαφορά.Μην υποκύπτετε στις πιέσεις των συντεχνιών και των μεγαλοσυνδικαλιστών που σας ωθούν σε λάθος κατεύθυνσεις,ώστε 10.000.000 Ελλήνων να είναι έρμαια των απαιτήσεων τους. Απελευθερώστε πραγματικά το επάγγελμα και αφήστε τον ανταγωνισμό και την αγορά να λειτουργήσει προς όφελος όλων.