Αρχική Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 46Σχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ | 23 Φεβρουαρίου 2011, 23:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μπορούσε ενδεχομένως να καταργηθεί πλήρως η ανάθεση ή ο διαγωνισμός με περιορισμένο αριθμό εργοληπτικών επιχειρήσεων και στην περίπτωση επειγουσών συνθηκών να καλείται ο εργολάβος ή οι εργολάβοι με εγκατεστημένο εργοτάξιο σε πλησιέστερη θέση του υπό ανάθεση έργου από άλλα εγκατεστημένα εργοτάξια και να εκτελεί/ούν το έργο, το οποίο και θα πληρώνεται αρχικώς από τα απρόβλεπτα και σε περίπτωση υπέρβασής τους και μόνον με συμπληρωματική σύμβαση επαρκώς αιτιολογημένη και με προσφερόμενη έκπτωση ίση με αυτή της αρχικής εργολαβίας. Εάν το Υπουργείο δεν κρίνει απαραίτητη την πλήρη κατάργησή της διάταξης, τότε προτείνω οι απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές καλής και εμπρόθεσμης εκτέλεσης του έργου να είναι διπλάσιες των υπόλοιπων συμβάσεων, το χρονοδιάγραμμα εργασιών να είναι εκ των προτέρων γνωστό στον ανάδοχο, θα απαγορεύεται η χορήγηση παράταση προθεσμίας και θα του επιβάλλονται υποχρεωτικά ποινικές ρήτρες για τις όποιες καθυστερήσεις καθώς και κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών.