Αρχική Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 48Σχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ | 23 Φεβρουαρίου 2011, 23:34
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σαφές ότι οι εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης είναι εξοντωτικές. Θα πρέπει οι πρόσθετες εγγυητικές επιστολές οπωσδήποτε να μειωθούν. Είναι αδιανόητο σε κάποιες περιπτώσεις η σύμβαση του έργου να είναι μικρότερη του ποσού της εγγύησης. Θα πρέπει επίσης οι πρόσθετες εγγυήσεις με κάθε εγκεκριμένη πιστοποίηση αυτομάτως να μειώνονται. Είναι ορθό να εφαρμόζονται επί του προϋπολογισμού μελέτης και όχι επί του συμβατικού προϋπολογισμού, γιατί τότε το μεγαλύτερο απαιτούμενο ποσοστό εγγύησης θα συμψηφιζόταν με το μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης και κατά συνέπεια με μικρότερη σύμβαση. Πιθανότατα θα πρέπει η εγγυητική επιστολή να υπολογίζεται με βάση τον προύπολογισμό της μελέτης όχι μόνον χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ, αλλά και χωρίς απρόβλεπτα και μόνον μετά από την έγκριση ΑΠΕ, που θα απορροφά απρόβλεπτα να ζητείται πρόσθετη εγγύηση.