Αρχική Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 7Σχόλιο του χρήστη αργυρης πλεσιας | 27 Φεβρουαρίου 2011, 19:00
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εισαγωγή ως κριτηρίου αναθεσης αυτού της χαμηλότερης τιμής πρέπει να αποφευχθεί. Τα μειονεκτήματα του κριτηρίου έχουν αναλυθεί σε παρεμβάσεις προηγουμένων άρθρων. Ειδικά στις περιπτώσεις συμβάσεων μεγάλης χρονικής διάρκειας, όπως οι συμβάσεις πλαίσιο με διάρκεια έως 4 χρόνια, δεσμεύεται η ΑΑ πολλαπλώς. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ εδαφιων 5 και 6 του ΑΡΘΡΟΥ 8 του ν.3316 με τις προσαρμογές ως εξης: 5. Ο φάκελος τεχνικής προσφοράς περιέχει α) Οργανόγραμμα της ομάδας μελέτης ή της ομάδας παροχής των υπηρεσιών και του συντονιστή της, με κατανομή ευθυνών μεταξύ των μελών της, στοιχεία για την αποτελεσματικότητα της δράσης της σε εκπονηθείσες μελέτες ή παρασχεθείσες υπηρεσίες αντίστοιχα και το βαθμό επιτυχίας της κατά τη φάση εκτέλεσης των αντίστοιχων έργων. β) Πρόταση μεθοδολογίας που περιλαμβάνει το γενικό πρόγραμμα εκπόνησης της μελέτης ή υπηρεσίας, με προσέγγιση του αντικειμένου που περιλαμβάνει η συμφωνία -πλαίσιο και τις διαδικασίες παραγωγής της μελέτης. Η υπαρξη δικλείδων ασφαλείας για την ορθολογική χρήση του επιλεχθέντος μελετητικού δυναμικού προέβλεπε την ολοκλήρωση ενός τμηματος της ανατεθείσας σύμβασης πριν την ανάθεση της επόμενης σύμβασης. Ειχαν παρατηρηθεί περιπτώσεις που ΑΑ προχωρούσαν στην ανάθεση νέας σύμβασης υποστηρικτικών μελετών ενώ υπήρχε ανάδοχος μελετητής για ιδιο αντικείμενο. Αυτό γινόταν διότι οι ΑΑ δεν επιθυμούσαν την συνεργασία με τον υφιστάμενο ανάδοχο. Προτείνεται η εισαγωγή της διάταξης που υπήρχε στον ν.3316 "Δεν επιτρέπεται η σύναψη επί μέρους σύμβασης αξίας μεγαλύτερης του είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) της συμβατικής αξίας της συμφωνίας - πλαίσιο, ούτε η σύναψη νέας επί μέρους σύμβασης εάν δεν έχει εκτελεσθεί τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό (50%) των συμβάσεων που έχουν ήδη ανατεθεί βάσει αυτής." 6. Η ανάθεση των συμφωνιών - πλαίσιο γίνεται στον υποψήφιο που προσφέρει την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά. Για την ανάδειξη της προσφοράς αυτής χρησιμοποιούνται τα παρακάτω κριτήρια: α) Η οργανωτική αποτελεσματικότητα της ομάδας εκπόνησης της μελέτης ή της ομάδας παρόχου υπηρεσίας, όπως προκύπτει από τη σύνθεση της και τα στοιχεία αυτής, λαμβανομένων κυρίως υπόψη των στελεχών και των αποδεδειγμένα μόνιμων συνεργατών του υποψηφίου, η διαπιστωμένη ικανότητα του συντονιστή της ομάδας στην εξεύρεση τεχνικών λύσεων και το, πέραν του βασικού όπως προβλέπεται στη διακήρυξη, διατιθέμενο για την εκτέλεση της σύμβασης πρόσθετο στελεχικό δυναμικό του, καθώς και η αποτελεσματικότητα και αξιοπιστία της μεθοδολογίας του. β) Η οικονομική προσφορά. Η βαρύτητα των δύο κριτηρίων επί της συνολικής βαθμολογίας των υποψηφίων ορίζεται σε πενήντα τοις εκατό (50%) για κάθε κριτηριο. Με την υπουργική απόφαση που εκδίδεται μετά γνώμη του αρμόδιου Συμβουλίου κατ' εξουσιοδότηση της παρ. 6 του άρθρου 7 ορίζεται ο τρόπος με τον οποίο βαθμολογείται η οικονομική προσφορά.