Αρχική Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 10Σχόλιο του χρήστη αργυρης πλεσιας | 27 Φεβρουαρίου 2011, 21:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρόβλεψη επόφασης επί των ενστάσεων από την ΑΕΜΕ, αποτελεί θετική εξέλιξη για την αντικειμενικοποίηση της κρίσης στις διαδικασίες αναθέσεως. Η μη ενεργοποίηση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Ενστάσεων που προβλεπόταν στον ν.3316/05, είναι από τα στοιχεία που δημιούργησαν προβλήματα στην εφαρμογή του νόμου. Επειδή είναι σημαντική η εφαρμογή αποδοτικής διαδικασίας και επειδή οι παλαιότεροι γνωρίζουν οτι οι ασαφείς διατυπώσεις δημιουργούν εξίσου ασαφείς καταστάσεις (πχ η ΓΕΜ δεν εκδίκαζε ενστάσεις σε συγκεκριμένη προθεσμία) πρέπει να διατυπωθούν με σαφήνεια τα εξης; Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΜΕ. Οπως είναι διατυπωμένο, η ΑΕΜΕ δεν θα αποφασίζει εντός μηνός λόγω φόρτου εργασίας και η προισταμένη αρχή θα προχωράει την διαδικασία λόγω παρέλευσης ενός μηνός. Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΠΡΑΤΕΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΑΕΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ. Οπως ειναι διατυπωμένο κανείς δεν ειναι υπευθυνος για την παροχή του υλικου, για το οποίο θα υπάρχει μια σημαντική αλληλογραφία μέχρι να ευρεθεί ο υπεύθυνος που θα το παρέχει. εδάφιο 5. Στο τέλος του εδαφίου η ΑΕΜΕ, αναφέρεται ως ανεξάρτητη αρχή. Επειδή στην τελευταία έκδοση του νομοσχεδίου η ΑΕΜΕ έχει περιπέσει σε μορφή Νομικου Προσώπου Δημοσίου Δικαίου είναι μάλλον δύσκολο να αποφευχθεί η δυνατότητα άσκησης προδικαστικής προσφυγής.