Αρχική Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 27Σχόλιο του χρήστη αργυρης πλεσιας | 28 Φεβρουαρίου 2011, 00:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συμμετοχή του αρχιτέκτονα των κατηγοριών 6 ή 7 στην επίβλεψη προκύπτει από την εκτίμηση ότι το οποιοδήποτε κτηριακό έργο είναι δυσχερές ή πολυπλοκο? Το πολύπλοκο και δυσχερές έργο έχει διαφορετικό επίπεδο κρίσης ανάλογο με την στελέχωση της εκάστοτε υπηρεσίας που δημοπρατεί και επιβλέπει το έργο. Η κατασκευή μίας προεντεταμένης γέφυρας που γίνεται για πρωτη φορά σε μια νομαρχιακή υπηρεσία είναι δυσχερές έργο σε αντίθεση με την ΕΟΑΕ που έχει κατασκευάσει εκατοντάδες. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ. ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.