Αρχική Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΆρθρο 1Σχόλιο του χρήστη Ν. Γούναρης | 28 Φεβρουαρίου 2011, 12:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο μόνο ως Φρανκενστάϊν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ακόμη και σε σχέση με τον κακό 3316. Εισαγάγει όρους τους οποίους δεν επεξηγεί όπως αυτός των κύριων κατηγορίων μελετών και των υποκατηγορίων μελετών (δες Άρθρο 6) οι οποίοι δεν διευκρινίζονται και αφήνουν περιθώρια για κάθε είδους ερμηνία. Προϋποθέτει για την πλήρη λειτουργία του νόμου την ύπαρξη 12 ΥΑ και ΚΥΑ και 2 ΠΔ όπου εκεί βρίσκεται το "ζουμί" και για το οποίο δεν θα υπάρξει κανενός είδους διαβούλευση (τέλως πάντον λες και αυτή έχει σημασία) Κλέινει τάχα τις πόρτες στις αδιαφανείς διαδικασίες αλλά ανήγει διάπλατα παράθυρα για αυτούς που μπορούν να χειραγωγήσουν καλύτερα το σύστημα. Για παράδειγμα κλύρωση για μελέτες έως 30000€ αλλά μόνο για το 10% του ποσού που ετησίως προϋπολογίζεται για μελέτες. Ξέρει να μας πεί κάποιος πέαρν των Φορέων του τύπου Εγνατία ΑΕ ποιος μέσος ΟΤΑ διαθέτει πάνω από 150.000 για μελέτες ετησίως; Άρα ο καυγάς της κλήρωσης αφορά τις 15.000€ αλλά τα υπόλοιπα θα πάνε με την χαμηλότερη τιμή όπου όμως εάν υπάρχουν τρεις κύριες κατηγορίες θα πάνε με την πλέον συμφέρουσα απο οικονομική άποψη προσφορά. Αυτά και άλλα πολλά υπάρχουν που μάλλον προεξοφλούν ότι θα είναι ένας κακός νόμος για τα οποία δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση γιατί είναι μάταιο να χτυπάς στου "κουφού" την πόρτα.