Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 2 Κατηγορίες και ορισμοίΣχόλιο του χρήστη ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΙΚΡ.ΦΔΧ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ | 3 Μαΐου 2010, 06:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΙΚΡ. ΦΔΧ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΕΔΡΑ-ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΚ.30100 ΤΑΧΥΔΡ.ΘΥΡΙΔΑ 50 email: fdx.agrinio@gmail.com ΑΓΡΙΝΙΟ 3-5-2010 ΑΡ..ΠΡΩΤ ( 316) ΘΕΜΑ..ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΚΥΡΙΟΙ...Ο κλαδος μας ,των νομαρχιακων ΦΔΧ τα τελευταια 30 χρονια δραστηριοποιειται στην αστικη μεταφορα και ΟΧΙ μονο...Αλλα και στην εθνικη μεταφορα..ΔΙΟΤΙ εθνικη μεταφορα ειναι η οικοσκευη για ολη την Ελλαδα,εθνικη μεταφορα ειναι η μεταφορα εμπορευματων,μεσα στο νομο,και στον ομορο νομο.. Ειμαστε κατοχοι ΦΔΧ .με καρτα οδικου μεταφορεα εθνικων μεταφορων,,με εισφορες δυσβαστακτες στον ΟΑΕΕ,,,φορολογικα ελεγχομενοι,,,,ΚΑΙ μας απαγορευετε να δουλεψουμε,,,ΑΛΛΑ οι υποχρεωσεις ,υποχρεωσεις απεναντι στο κρατος..Την στιγμη που ο Βουλγαρος,ο Αλβανος,οΡουμανος,ο ιταλος,και ολοι τις Ε.Ε. Διενεργουν εσωτερικες μεταφορες στην χωρα...Και εμας μας φερεστε σαν Β κατηγοριας μεταφορεις.ΟΤΑΝ τα νομαρχιακα αποτελουν το 40% των ΦΔΧ..περιπου 13.500 φορτηγα και ειμαστε καταδικασμενοι εδω και 30 χρονια,Να μην βγουμε εκτος νομου και του ομορου . Πρεπει να δωθει ενα τελος σε αυτο το παραλογο και αναχρονιστηκο καθεστως.. ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΣΜΙΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ.. Μας θελετε ευρωπαιους και ανταγωνιστικους....ΠΩΣ ΟΜΩΣ;;;Με χερια και ποδια δεμενα;;; ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 1)Αρση ολων των γεωγραφικων περιορισμων.Ελευθερη διακινηση στη χωρα (ειμαστε υποτιθετε ευρωπαιοι πολιτες,πουθενα στην Ε.Ε. δεν υπαρχουν αυτοι οι περιορισμοι αφηστε μας να δουλεψουμε ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ να μεταφερουμε παντου εμπορευματα..να δουλεψουμε ΝΟΜΙΜΑ σαν ΦΔΧ που ειμαστε εδω και 30 ΧΡΟΝΙΑ.) 2)Ενοποιηση των νομαρχιακων αδειων 1073/80 και 531/70 (δεν βρισκουμε το λογο να υπαρχουν αυτες οι 2 κατηγοριες ΦΔΧ) 3)Τοναζ μεχρι 15.000 kgr μικτο βαρος οχηματος (Οι μεταφορικες αναγκες της αγορας πριν 10-20-30 χρονια ηταν για αυτο το τοναζ.Οι εποχες αλλαξαν,οπως και τα βαρη των εμπορευματων,των αγροτικων προιοντων,ακομη και της οικοσκευης...Η κατηγορια μας ειναι μεχρι τα 8.000 κιλα ..απο 8.001 μεχρι τα 15.000 κιλα δεν υπαρχουν ΦΔΧ να καλυψουν ΕΠΑΡΚΩΣ την ψαλιδα..ειναι ελαχιστο το ποσοστο αυτων των ΦΔΧ ..λιγα ειναι 18.000 και τα περισσοτερα ειναι 26.000-40.000.κιλα.) 4)Δυνατοτητα αγορας τοναζ μεχρι τα 15.000 κιλα,αναλογα με τις επαγγελματικες αναγκες του καθε αυτοκινητιστη.. (Πηγαινοντας το τοναζ στα 15.000 κιλα μην νομισετε οτι ολα τα νομαρχιακα θα τρεξουν να γινουν 15.000 μικτοβαρες..μεγαλο ποσοστο θα μεινει ως εχει γιατι πρεπει να κινουνται μεσα στους δημους που εχουν ορια στο βαρος ..Αυτοι που εχουν αναγκη αυξηση τοναζ να μπορουν να το αγορασουν να δουλεψουν ΝΟΜΙΜΑ...) 5)ΒΡΕΙΤΕ την χρυση τομη στο θεμα των εταιριων. (συσταση μικρων μεταφορικων απο 2 εως 5 μεμονωμενους αυτοκινητιστες να μην παθουμε οπως τα μπακαλικα με τα μεγαλα super market και ΑΦΑΝΙΣΤΟΥΜΕ τελειως) Αυτα κυριοι ειναι τα βασικοτερα προβληματα μας Ελπιζουμε να σκυψετε πανω σε αυτα με αληθινη διαθεση επιλυσης.. Δε ζηταμε παραλογα ουτε απραγματοποιητα πραγματα.. ΑΚΟΜΗ πρεπει να ξερετε οτι αιτηματα μας ειναι ΑΝΑΓΚΗ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ για να μπορεσουμε να ανταπεξελθουμε στους δυσκολους καιρους που ερχονται.ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ . ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ