Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 11 ΚόμιστραΣχόλιο του χρήστη Θεοφανιδης Κωστας, προεδρος ΠΣΣΑΜΕΕ (Πανελληνιος Συλλογος Συμβουλων Ασφαλους Μεταφορας Επικινδυνων Εμπορευματων | 3 Μαΐου 2010, 16:58
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 9 Κομιστρα Στην εξαιρεση να υπαρχει δυνατοτητα κατά την κριση της Επιτροπης Οδικων Μεταφορων να περιληφθουν και καποιες άλλες κατηγοριες Επικινδυνων Εμπορευματων . Ο καθορισμος των ελαχιστων κομιστρων στα καυσιμα εχει λογικη για να αποτραπουν παραβατικες συμπεριφορες (κλοπη, λαθρεμπορια, ποιοτικη αλλοιωση, κλπ) προς τις οποιες θα ωθηθουν ορισμενοι μεταφορεις πιεζομενοι από τον ανταγωνισμο κοστους για να καλυψουν εμμεσως το κοστος τους, η συμπεριφορες κακης συντηρησης και αρνητικης επιπτωσης στην Οδικη Ασφαλεια η Δημοσια Υγεια με εμπλοκη σε ατυχηματα οχηματων με φορτια μεγαλης επικινδυνοτητας. Τα ελαχιστα κομιστρα θα υπολογιζονται για ιδανικες συνθηκες αξιοποιησης του χρονου και της χωρητικοτητας του οχηματος, ώστε να είναι μεν μικροτερες των πραγματικων κοστολογιων αλλα να αποτελουν ελαχιστο κατωφλι και εμποδιο σε αθεμιτο ανταγωνισμο. Προτεινεται επισης η διατηρηση μονο της μιας «σημαιας» ημερησιως και καταργηση της δευτερης, για μειωση του κοστους μεταφορας, η εναλλακτικα ο επανασχεδιασμος της φορμουλας καθορισμου των ελαχιστων κομιστρων.