Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εξέταση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 11 Απριλίου 2011, 08:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω τα προτεινόμενα μέτρα δεν είναι επαρκή για την πάταξη της διαφθοράς στην εξέταση των προτεινόμενων οδηγών για την οποία ευθύνονται - κατά τη γνώμη μου - κυρίως οι εκπαιδευτές οδηγών και οι εξεταστές. Κλειδί για τη διαφθορά είναι οι προσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ εξεταστών και εκπαιδευτών, οπότε γνωρίζουν οι μεν αν οι τελευταίοι "τα παίρνουν" ή όχι. Τα πόθεν έσχες και όλα αυτά τα μέτρα που προτείνονται είναι αποδεδειγμένο διαχρονικά ότι δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της διαφθοράς. Στις νομαρχίες όσοι τα "παίρνουν" είναι αυτοί οι οποίοι αποτελούν πρόσωπα-κλειδιά για τη διεκπεραίωση υποθέσεων (υπάλληλοι πολεοδομίας, εξεταστές κοκ). Η μόνη λύση στο πρόβλημα είναι οι εξεταστές να προέρχονται από μία μεγάλη βάση δεδομένων (π.χ. συγκοινωνιολόγοι ΣΕΣ, μηχανολόγοι ΤΕΕ κοκ οι οποίοι θα παρακολουθούν κάποιο σεμινάριο και θα εντάσσονται σε μεγάλες λίστες εξεταστών και θα πληρώνονται για την εξέταση και μόνο). Ο τελικός ορισμός θα μπορεί να γίνεται με ένα μηχανογραφικό σύστημα λίγο πριν την εξέταση, οπότε η προσωπική επαφή εκπαιδευτή οδηγού (που αποτελεί το "μεσάζοντα") και εξεταστών να είναι αδύνατη.