Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ Ι: Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης ποιότητας και της διαφάνειας της διαδικασίας ανάδειξης νέων εκπαιδευτών οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Δήμος Χλωπτσιούδης | 11 Απριλίου 2011, 09:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενδιαφέρον μεγάλο παρουσιάζει η πρόταση. Το σημαντικότερο κενό που αντιλαμβανόμαστε όμως είναι η απουσία της οδικής και οδηγικής αγωγής μέσα στο σχολείο. Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι εκείνο που έπρεπε να πιέσει το Υπουργείο Παιδείας για εισαγωγή ειδικού μαθήματος οδικής κι οδηγικής συμπεριφοράς ως βασικό διδακτικό αντικείμενο σε όλες τις τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Ένα σύστημα που θα οδηγήσει τόσο στη θεωρητική κατάρτιση των ανηλίκων και στη δυνατότητα απόκτησης πιστοποίησης (είτε στα 15 για να χρήση μηχανής) όσο και στο τέλος Λύκειο εναλλακτική εκπαίδευση για απόκτηση διπλώματος οδήγησης. Έτσι, οι Σχολές Οδηγών θα λειτουργήσουν -αν κριθεί ανά περίπτωση αναγκαίο- ως φροντιστηριακή εκπαίδευση, ενώ η δημόσια παιδεία θα προσφέρει βασικές βιωματικές γνώσεις και συμπεριφορές. Θα αναπτύσσει ήθη και στάσεις μέσα από το παιχνίδι, τη διαθεματική προσέγγιση, την πρακτική άσκηση και την κριτική θεώρηση της οδήγησης και χρήσης αυτοκινήτου. Μία Σχολή μόνο το νομικά παλίσιο και τις βασικές υποχρεώσεις διδάσκει (και τούτο με περιορισμούς στις ώρες εκπαίδευσης λόγω του κόστους). Το σχολείο είναι ο μόνος χώρος όπου τα παιδιά μπορούν να διδαχθούν την ορθή χρήση του αυτοκινήτου (στάθμευση, κοινωνική επίδειξη κλπ).