Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ Ι: Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης ποιότητας και της διαφάνειας της διαδικασίας ανάδειξης νέων εκπαιδευτών οδηγώνΣχόλιο του χρήστη ΜΠΕΝ.Γ. | 13 Απριλίου 2011, 18:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς το πρόβλημα εκπαίδευσης είναι ο ανθρώπινος παράγοντας σε οποιαδήποτε μορφή του.Είτε μαθητής λέγεται που πιέζει να πληρώσει και να πάρει το δίπλωμα στό σπίτι, είτε εκπαιδευτής που πουλάει διπλώματα και ταίζει τον εαυτό του και όλο το σύστημα , είτε ο εξεταστής που άμα δεν λαδωθεί δεν σε περνάει ποτέ κι' ας είσαι ο καλύτερος οδηγός. Η μόνη λύση είναι να παραμεριστούν όλοι αυτοί οι παράγοντες μέσω αξιόπιστης ηλεκτρονικής διαδικασίας όπως ήδη εφαρμόζεται για τα πτυχία τών χειριστών αεροσκαφών ήτοι συγκεκριμμένα : Α) Ιατρικές εξετάσεις: Να γίνονται επί τόπου στο Υπουργείο πρίν τίς θεωρητικές οπότε δεν θα ξέρει κανείς ποιός γιατρός θα εξετάσει ποιόν και πότε. Αν περάσεις επιτόπου συνεχίζεις τα θεωρητικά. Β) Θεωρητικές εξετάσεις ( Σήματα ) : Να γίνονται σε υπολογιστή , σε κλειστό θάλαμο που βιντεοσκοπείται οπότε θα ελέγχεται από μακριά άν ο εξεταζόμενος είναι ό ίδιος ο ενδιαφερόμενος και όχι ο εκπαιδευτής του η κάποιος εξεταστής και άν χρησιμοποιεί σκονάκια κλπ. Οταν ο υποψήφιος τελειώσει τυπώνονται αμέσως και αυτόματα τα αποτελέσματα και συνεχίζει την πρακτική εξέταση. Γ) Στην πρακτική εξέταση ο υποψήφιος είναι μόνος του στο αυτοκίνητο,οπότε δεν υπάρχει ο δάσκαλος να πατάει τα φρένα και να διορθώνει καταστάσεις , του δίνεται μία διαδρομή και το όχημα εξέτασης έχει και βιντεοκάμερα και καταγραφικό GPS οπότε καταγράφονται οι ενέργειές του , δηλαδή όλες οι παράμετροι οδήγησης και από άνθρωπο που θα είναι κάποιος άγνωστος σε άλλη πόλη που θα παρακολουθεί και από το καταγραφικό GPS που θα καταγράφει τα πάντα, διαδρομή , ταχύτητες , χρόνους , άν εβγαλε φλάς , άν πάτησε διπλή κλπ. Με το που θα φτάνει στό πέρας της εξέτασης και ο χειριστής του βίντεο θα πατάει ηλεκτρονικά το πέρασε ή όχι και το καταγραφικό GPS θα βγάζει ταυτόσημο αποτέλεσμα , οπότε κανείς δεν θα μαιμουδίζει την εξέταση γιατί θα ειναι αδύνατον ο εξεταστής που θα βρίσκεται στην άλλη άκρη της Ελλάδας να έχει πληρωθεί και να περάσει κάποιον ανίκανο διότι θα τον κόβει το GPS. Δ) Με το πέρας της εξέτασης και εφόσον όλα είναι ΟΚ τυπώνεται το δίπλωμα και ο υποψήφιος το παίρνει και φεύγει. Με το σύστημα αυτό κάθε μορφή συναλλαγής και εκβιασμού μηδενίζεται διότι πρέπει να κοροιδέψεις και άνθρωπο και μηχάνημα ταυτόχρονα πράγμα αδύνατον. Το κόστος του καταγραφικού GPS είναι μηδαμινό και το σύστημα αυτό εφαρμόζεται στα πτυχία χειριστών αεροσκαφών σε ΗΠΑ και ΕΥΡΩΠΗ από χρόνια και έχει εξυγιανθεί ο χώρος πλήρως. Μετά Τιμής Γ.ΜΠ.