Αρχική Τέλη Διέλευσης ΔικτύωνΆρθρο 11 – Λοιπές Υποχρεώσεις των ΠαρόχωνΣχόλιο του χρήστη Παπαδόπουλος Κων/νος | 16 Ιουνίου 2010, 07:59
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διαβούλευση αναφέρεται σε διέλευση από δημόσιες υποδομές σαν μία στιγμιαία ενέργεια δίχως να λαμβάνονται υπόψη τα κάτωθι γεγονότα Οι πάροχοι μπορεί να ξεπεράσουν τους δέκα στον αριθμό σε βάθος εικοσαετίας. Αυτό συνεπάγεται ότι σε κεντρικούς δρόμους πιθανόν κάθε χρόνο να εκχωρείται άδεια εκσκαφής σε διαφορετικό πάροχο! Σε κομβικά σημεία σε βάθος εικοσαετίας μπορεί να υπάρχουν πολυάριθμες παράλληλες τομές κατά μήκος του δρόμου Με βάθος εκσκαφής είναι μικρότερο των 45 εκατοστών γεγονός που συνεπάγεται ουσιαστική απαγόρευση του Δήμου να προσφέρει τις δημόσιες υπηρεσίες όπως ύδρευση – αποχέτευση κλπ για τους πολίτες καθώς και νέες όπως φυσικό αέριο, υπόγεια δίκτυα ΔΕΗ διότι Οι υποδομές αυτές θα πρέπει να διέλθουν κάτω από τις υποδομές τηλεπικοινωνιών, ενέργεια που συνεπάγεται τρομακτική επιβάρυνση του σχεδιαζόμενου έργου. Επιπρόσθετα σε κομβικά σημεία με πολλές παράλληλες τομές ουσιαστικά ο Δήμος δεν θα έχει την δυνατότητα να υλοποιεί έργα προς ώφελος των πολιτών Η διαβούλευση αναφέρεται σε ιδιωτικά έργα σε Δημόσιες υποδομές χωρίς να προσδιορίζει Ποιός ελέχγει την μελέτη για την τήρηση της Νομοθεσίας και την λειτουργικότητα της Ποιός καθορίζει την ποιότητα κατασκευής και υλικών Ποιός ελέγχει την ποιότητα της κατασκευής Ποιός ελέγχει την ποιότητα της αποκατάστασης Τι ισχύει σε πεζόδρομους ή πλακόστρωτα που ουσιαστικά η ορθή αποκατάσταση δεν είναι εφικτή Ποιό το πλαίσιο αποζημιώσεων σε περιπτώσεις ζημιών Ποιός ελέγχει την τήρηση των ΜΑΠ –ΣΑΥ/ΦΑΥ Ποιός έχει την νομική και αστική ευθύνη για τυχόν ατυχήματα Ποιός ελέγχει την πληρότητα των as built σχεδίων Τι θεωρείται πλημμέλεια κατασκευής και πως αποδυκνύεται αυτή Ποιά η διαδικασία άρσης πλημελλειών στην κατασκευή Ποιό το καθεστώς και ποιά η διαδικασία επισκευών των υποδομών σε βάθος χρόνου Ποιό το καθεστώς αδειοδοτήσεων για καμπίνες, ειδικά όταν υπάρχουν αντιρρήσεις δημοτών για τοποθέτηση σε συγκεκριμένη περιοχή Ποιά η κοστολόγηση των ανωτέρω εργασιών και τι θα ισχύει σε μικρούς Δήμους με μη επαρκώς επανδρωμένη Τεχνική Υπηρεσία Ποιός βαρύνεται το κόστος μετατροπής των χαρτογραφικών στοιχείων από ένα σύστημα αναφοράς σε άλλο Τι ισχύει αν ο πάροχος διακόψει την λειτουργία του ή δεν καταβάλλει το αναλογούν τέλος διέλευσης Τι ισχύει με τις υποδομές που έχει αναπτύξει ο Δήμος στα πλαίσια της πρόσκλησης 93 και 195 και που αξιοποιεί σήμερα για να διασυνδέσει τα δημόσια κτίρια μεταξύ τους. Τι ισχύει ως προς τα στρατιωτικά δίκτυα της περιοχής Γιατί όταν ο Δήμος εκτελεί έργα στην περιοχή (πεζοδρόμια, δρόμους, αποχέτευση κλπ) να μην έχει το δικαίωμα να εγκαταστήσει τέτοιες υποδομές τις οποίες, ο κάθε πάροχος να είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσει και να μην έχει το δικαίωμα να ξανασκάψει. Τα ανωτέρω αποτελούν απλές σκέψεις που προκύπτουν από την ανάγνωση των κειμένων της διαβούλευσης. Το συμπέρασμα! Αν επιθυμούμε και υποδομές και σεβασμό του πολίτη και σεβασμό της δημόσιας περιουσίας τότε τα έργα αυτά πρέπει να γίνουν από έναν μόνο φορέα για λογαριασμό όλων των παρόχων! Οι οποίοι να υποχρεωθούν να χρησιμοποιήσουν είτε τις νέες υποδομές, είτε τις υπάρχουσες παλαιές του ΟΤΕ!