Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εξέταση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 16 Απριλίου 2011, 21:53
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να επανελθει ο ''Σαλιγκαρος'' Εχω παρατηρησει απο τις κορες μου που προσωπικα συνεχισα την εκπαιδευση τους και μετα την αδεια οδηγησης,οτι δεν μπορουν να εχουν την αισθηση των τροχων στην οπισθεν.το Θεορω πολυ βασικο να ξερεις πως κινηται το αυτοκινητο. Ισως τα πραγματα να γινουν πιο δισκολα αλλα....τι να κανουμε ειμαστε οι πρωτοι στα ατυχηματα. Ακομα στην εξεταση να μπει καιενα ανεκτο οριο βαθμολογιας εξομοιωτη σε δυσκολες συνθηκες,βροχη, παγο,χιονι,χρονος αντιδρασης ατυχηματος,διαφορα ηλεκρονικα εκνευρισματα για ελεγχο αντιδρασης του οδηγου. Επισεις διαφορες βλαβες και αμμεσες ενεργειες αντιμετωπισης κ.λ.π Τοτε ετσι ισως εχουμε κατι αποτελεσματικο. Καθε υποψηφιος να εχει ηλεκρονικη καρτα που εκει θα καταγραφονται ολες οι πληροφοριες για αυτον και την σχολη οδηγων που τον εκπαιδευσε...και για φορολογικους λογους...(σπανια εκδηδονται αποδειξεις και το ελαχιστο ποσο για ενα διπλωμα Β' κατ. ειναι πανω -κατω 1000 ευρω)