Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εξέταση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Τσακιρόπουλος Δημήτρης | 20 Απριλίου 2011, 13:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το θεωρητικό τμήμα των εξετάσεων ήταν(2008) όταν έδωσα αδιάβλητο(Αθήνα-Χολαργός). Συγκεκριμένα είχα κοπεί την πρώτη φορά και πέρασα με τη δεύτερη τα θεωρητικά, στο ειδικό τέστ μέσω pc. Αναφορικά με το πρακτικό κομμάτι της εξέτασης σίγουρα η απουσία του εκπαιδευτή θα παίξει έναν πολύ σημαντικό θετικό ρόλο, σε συνδυασμό πάντα με την πορεία σε ελεγχόμενη πίστα η οποία ενδεχομένως θα πρέπει να βιντεοσκοπεί την απόδοση κάθε οδηγού μαζί με την ηλεκτρονική επιλογή εξεταστών και απουσία του εκπαιδευτή απο την παρουσία του στο τμήμα συγκοινωνιών κατά τη διάρκεια της εξέτασης, αλλά και της επίδοσης του διπλώματος. Η πλέον σημαντική τομή φυσικά είναι το χαμηλό κόστος της επανεξέτασης. Αυτή θα είναι η χαριστική βολή στο δίλημμα του τύπου ''δώσε τώρα κάτι παραπάνω για να μην πληρώσεις μετά ξανά παράβολο και είναι και πάλι αμφίβολο αν θα περάσεις''.....