Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εξέταση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Αντώνιος | 21 Απριλίου 2011, 05:15
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
να γίνονται μαθήματα οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο τα 10, 20 μαθήματα στις σχολές οδηγών δεν αρκούν οι υποψήφιοι οδηγοί να επισκέπτονται νοσοκομεία και νεκροτομεία για να βλέπουν τα αποτελέσματα της κακής οδήγησης οι υποψήφιοι οδηγοί να εκπαιδεύονται σε τεχνικές πρώτων βοηθειών επίσης να εκπαιδεύονται σε οδήγηση υπό δύσκολες συνθήκες, πχ ολισθηρό οδόστρωμα, απότομες στροφές, μειωμένη ορατότητα, κτλ για να συνειδητοποιούν πότε το αυτοκίνητο ελέγχεται και πότε όχι, κτλ οι δάσκαλοι οδήγησης δεν κόβουν αποδείξεις, πρέπει να κατατίθενται οι αποδείξεις πληρωμής των μαθημάτων μαζί με την καρτέλα του υποψήφιου μαθητή για να πάρει το δίπλωμα όλοι ξέρουν ότι οι εξεταστές κατά κόρον χρηματίζονται, αλλά κανείς δεν κάνει κάτι γι' αυτό, ας πάνε ελεγκτές ως υποτιθέμενοι υποψήφιοι οδηγοί και αν χρηματιστούν οι εξεταστές να απολυθούν άμεσα και να τους επιβληθεί μεγάλο πρόστιμο παραδειγματικά στο στρατό να γίνονται μαθήματα οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής, αντί να χάνουν το χρόνο τους οι φαντάροι τι ποσοστό όμως τροχαίων ατυχημάτων οφείλεται σε έναν νέο άπειρο οδηγό και τι σε "έμπειρους" οδηγούς που υπερεκτιμούν τις δυνατότητές τους ή οδηγούν επικίνδυνα, υπό την επήρεια μέθης, κτλ? επίσης δεν νοείται να είναι γνωστές οι ερωτήσεις από πριν για τις θεωρητικές εξετάσεις