Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ Ι: Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης ποιότητας και της διαφάνειας της διαδικασίας ανάδειξης νέων εκπαιδευτών οδηγώνΣχόλιο του χρήστη αργυρης μαμας | 21 Απριλίου 2011, 11:52
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πρεπει να αλλαξει η κουλτουρα της εκπαιδευσης . εγω προσωπικα ειμαι υποψηφιος και για διπλωμα χειριστη αεροσκαφων κ βλεπω πως γινεται εκει. οταν ενας υποψηφιος οδηγος εξεταζεται για την πολη για 50 χλμ ταχυτητα κ μετα βγαινει εξω στην εθνικη κ τρεχει με 160 τοτε σιγουρα θα φαει τα μουτρα του κ τους αλλους. αρα πρεπει τελικα να δεις αν θα μπορεσει να χειριστει το οχημα του αν τρεξει με 160 και χρειαστει να βγει κ εκτος δρομου. οι οδηγοι θα πρεπει να μαθαινουν απο το να σταματανε να για να περασουν παιδια μεχρι το να μην παρκαρουν σε θεσεις για αναπηρους. θα πρεπει να μαθαινουν να αναπεξερχονται σε κρισιμες καταστασεις και να εχουν παντα τον ελεγχο και οχι μονο οταν πηγαινουν με 50 μεσα στην πολη. θα πρεπει να κοβονται οχι μονο αν δεν στριψουν στο σωστο στενο αλλα και αν δεν αφησουν πεζονα περασει. πρεπει να βλεπουν σε ειδικα μαθηματα πως ντελαπαρειενα αμαξι η πως βγαινει εκτος δρομου ακομα και να ειναι μεσα αλλοιως κυριοι κανενας δεν θα εχει συναισθηση του κινδυνου. θα πρεπει να βλεπουν π τι γινεται σε μια συγκρουση με 50 χλμ ακομα και αν ειναι μεσα. θα πρεπει να εξεταζονται στην συμπεριφορα τους προς τους αλλους κυριως πεζους κ ποδηλατες. αν πχ τους εβαζε καποιος να κανουν ποδηλατο καθως θα περναγε απο διπλα τους αμαξι με 100 χλμ κ στα 20 εκατοστα ισως να καταλαβαιναν. εν κατακλειδι δεν γινεται να μαθαινουν αν δεν βιωνουν αυτα που δεν θα ηθελαν να παθουν εκεινοι η αυτα που θα προκληθουν. και ας περνανε μονο αυτοι που αντεχουν κ το εχουν.