Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εξέταση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη εκπαιδευτές Ν. Αργολίδας | 28 Απριλίου 2011, 19:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- θα έπρεπε ήδη το λάδωμα να είχε γίνει κακούργημα. - θα έπρεπε να μην υπήρχε ο ΦΠΑ στην εκπαίδευση, ή τουλάχιστον όχι σε αυτό το ποσοστό. θα βοηθούσε στο να μην ''πουλούν'' κάποιοι ''εκπαιδευτές'' τα μαθήματα. - Στις πίστες που αναφέρετε τι θα γίνεται; Θα πάει ο οποιοσδήποτε και θα νοικιάζει το αυτοκίνητό του και θα παριστάνει τον εκπαιδευτή κερδίζοντας χρήματα τα οποία δεν θα φαίνονται πουθενά;(φοροδιαφυγή) Και γιατί η δοκιμασία της πίστας να είναι πριν την πορεία; Για να μπορούν οι εξεταστές έχουν τον τελευταίο λόγο στην απόκτηση της άδειας οδήγησης; Αναφέρεται ότι ο υποψήφιος εφόσον θα είναι μόνος στο αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη ψυχολογία. Ε τότε να βγούμε και από την πορεία για να μην αγχώνεται και να αποδώσει καλύτερα. άραγε από ποιον αγχώνεται; από τον εκπαιδευτή του; από τους εξεταστές ασφαλώς. από τον τρόπο που του δίνουν παραγγέλματα. και αυτό γίνεται στην πορεία. όχι στους ελιγμούς. Ή μήπως έχετε την εντύπωση ότι οι ελιγμοί είναι το δύσκολο κομμάτι της εξέτασης και η πορεία το εύκολο; Και αν στην πίστα εξασκείται και εξετάζεται με άλλο αυτοκίνητο από αυτό του εκπαιδευτή, για ποιο δέσιμο με τη γεωμετρία του οχήματος μιλάτε; - μήπως αν έμπαιναν κάμερες στα αυτοκίνητα θα λύνονταν όλα τα προβλήματα; Στην περίπτωση αυτή θα ήταν άμεσα γνωστά: Η διάρκεια της εξέτασης Ο τόπος εξέτασης Ο τρόπος εξέτασης Η συμπεριφορά του εκπαιδευτή Η συμπεριφορά των εξεταστών - θα έπρεπε να είχε συγκροτηθεί σώμα εξεταστών που να ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τις εξετάσεις. Με τη συμμετοχή σε αυτό και εκπαιδευτών που για τουλάχιστον δέκα χρόνια ασκούσαν το επάγγελμα ώστε να υπάρχει η εμπειρία. - Θα έπρεπε ο εκπαιδευτής να είχε υπόσταση. Να υπογράφει και αυτός στο ΔΕΕ για την απόκτηση της άδειας οδήγησης και να καταθέτει τις παρατηρήσεις του. Όχι να παρίσταται αλλά στην ουσία να είναι απών. να έχει ευθύνη. - Θα έπρεπε ήδη οι άδειες οδήγησης μοτοποδηλάτων να δίνονταν μετά από εκπαίδευση και εξέταση όπως και αυτή των δίκυκλων μοτοσικλετών. - Θα έπρεπε ήδη να είχε μπει η κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία και να λειτουργούσαν τα πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής. Να υπήρχε από νωρίς επαφή και συνειδητοποίηση του τι είναι η κυκλοφοριακή αγωγή. ελπίζουμε να γίνει κάτι σωστό επιτέλους. ΟΧΙ ημίμετρα και προσωρινές λύσεις.