Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ Ι: Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης ποιότητας και της διαφάνειας της διαδικασίας ανάδειξης νέων εκπαιδευτών οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Βουτσίνος Αθανάσιος | 29 Απριλίου 2011, 13:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι ο Βουτσίνος Αθανάσιος, κάτοικος Θεσσαλονίκης και 27 ετών(!), και ακόμα χειρότερα, δεν έχω δίπλωμα οδήγησης(!). Θα σας πω τι συμβαίνει και μ' εμποδίζει να οδηγήσω, παρά την θέληση μου να εκπαιδευτώ. Καταρχάς, γεννήθηκα ΚΑΙ κουφός ΚΑΙ τυφλός, αλλά η τεχνολογία έχει προχωρήσει και δόξα τω Θεώ, ακούω και βλέπω μια χαρά. Υπάρχει μία και μοναδική και παράνομη νομοθεσία, η οποία και έχω ψάξει με τον πατέρα μου και έναν φίλο μας οφθαλμίατρο, ο οποίος με γνωρίζει πολύ καλά και ξέρει ότι παρά τα προβλήματα οράσεως κ.α. είμαι ικανός να οδηγήσω. Η νομοθεσία που σας ανέφερα αφορά με τις μετρήσεις πιέσεως, τις οποίες κάποιοι από τους παλιούς Κυβερνητικούς θέσπισαν 6 μήνες πριν καν έρθουν στην δημοσιότητα τα πιεσόμετρα(!). Όπως κι εγώ, έτσι και ο οφθαλμίατρος ισχυρίζεται ότι το να οδηγήσεις, δεν έχει ουδεμία σχέση η μέτρηση πιέσεως, γιατί η μέτρηση αυτή αφορά μόνο για το νευρικό σύστημα του ματιού, ενώ πραγματικά μεγάλη σχέση έχει το πως και πόσο μακριά βλέπει κάποιος μπροστά. Άρα αυτό που έχει σημασία είναι η οξύτητα της οράσεως. Όσο καθαρά και ίσια τα βλέπεις, τόσο καλύτερα. Μπορεί να έχασα το αριστερό μου μάτι μετά από εγχειρήσεις, αλλά έχω το δεξί και βλέπω μια χαρά, και ταυτόχρονα έκανα πρόσφατα εγχείρηση στο αριστερό μου αυτί από κοχλιακό, αλλά έχω το μυαλό μου και δεν τρελάθηκα να οδηγώ γρήγορα, είτε είναι αμάξι, είτε είναι μηχανή. Με λίγα λόγια, δεν πτοούμαι και δεν φοβάμαι καν. Από μικρή ηλικία έχω οδηγήσει ποδήλατο και καρτ και δεν έχω πάθει το παραμικρό ατύχημα και είμαι ακόμη ζωντανός. Αν δεν μπορούσα να τα οδηγήσω αυτά, δεν θα μπορούσα τώρα να τα οδηγώ. Αν δεν βλέπεις καλά κατά την κρίση σου, δεν μπορείς να οδηγήσεις. Η ακόη δεν είναι πρόβλημα. Δεν σας κρύβω ότι ο πατέρας μου μ' έμαθε να οδηγώ αυτοκίνητο και ανακαλύψαμε ότι είμαι ικανός οδηγός, αφού κανείς άλλος, ούτε και οι εκπαιδευτικοί, δεν είναι πρόθυμος να μ' αφήσει να εκπαιδευτώ και να μάθω να οδηγώ. Για να γίνω ικανότατος οδηγός, θέλω εκπαίδευση και λίγη επιμονή, ώστε να ανθίσει η προσπάθεια μου στην οδήγηση. Το πρόβλημα σε ορισμένους είναι το μυαλό, από το οποίο δεν σκέφτονται ούτε την ζωή τους, ούτε και τους γύρω τους με αποτέλεσμα να προκληθούν ατυχήματα. Επίσης, αυτό έχει σχέση και με την δουλειά, γιατί τελευταία παρατηρώ ότι οι περισσότερες δουλειές θέλουν και δίπλωμα οδήγησης και ένα αυτοκίνητο για να εργαστείς κάπου, κάτι που δεν το κατέχω. Αν θέλετε να με δείτε ως Άπιστοι Θωμάδες να οδηγώ, απλά επικοινωνήστε μαζί μου και θα τα συζητήσουμε. Θέλω, σας παρακαλώ πολύ, να ξέρετε ότι υπάρχουν λίγοι άνθρωποι που παρά τα προβλήματα τους, μπορούν και οδηγούν. Οι αναπηροί(από την μέση και κάτω) το κατάφεραν, οι κουφοί το κατάφεραν, οι γλαυκωματικοί(όπως εγώ) γιατί να μην το καταφέρουν? Δεν θέλει πολύ μυαλό να καταλάβει κανείς ότι πάνω απ' όλα θέλει υγεία και μεράκι. Ο καθένας μπορεί να κάνει το ακατόρθωτο, αρκεί να είναι επίμονος και προσεκτικός και να γνωρίζει τους κινδύνους του. Το μόνο που θέλω είναι να καταργηθεί αυτή η νομοθεσία, γιατί την βρίσκω άδικη και άνιση εις βάρος όσως έχουν οφθαλμιατρικά προβλήματα, αλλά από αυτών των όσων είναι και ικανοί να οδηγήσουν.