Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Μανώλης Σεργιάδης | 3 Μαΐου 2011, 15:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γεια σας, Σήμερα για να λάβει κάποιος δίπλωμα εξέτασης χρειάζεται να ξέρει ελάχιστα πράγματα απ' το Κ.Ο.Κ.. Όντας φοιτητής και κρίνοντας τόσο απ' τον εαυτό μου οσο κι απ' το κύκλο μου, διαπιστώνω οτι οι υποψήφιοι συνήθως απλώς διαβάζουν τις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής το βράδυ πριν την εξέταση και περνάνε. Επιπλέον των παραπάνω ερωτήσεων, πολλές σχολές χορηγούν κάποιες σελίδες με τα "S.O.S." του Κ.Ο.Κ. και κάπου εκεί τελειώνει η εκπαίδευση του μέσου Έλληνα οδηγού. Κατά την άποψή μου η γνώση είναι δύναμη, γι' αυτό το λόγο θα πρέπει οι υποψήφιοι να υποχρεούνται να εντρυφήσουν στα θέματα της οδήγησης. Πιστεύω οτι η απόκτηση του διπλώματος οδήγησης δε θα πρέπει να είναι "αστεία" διαδικασία - όπως είναι σήμερα - αλλά κάτι το δύσκολο. Μ' αυτό το τρόπο όταν κάποιος φτάσει να κατέχει δίπλωμα οδήγησης θα είμαστε σίγουροι πως θα είναι ικανός να οδηγήσει με ασφαλή τρόπο, τόσο για τον εαυτό του οσο και για τους συνανθρώπους του. Είναι σημαντικό να αποτρέψουμε πολίτες απ' το να λαμβάνουν δίπλωμα οδήγησης "για πλάκα", καθώς έτσι επιβαρύνουν το σύνολο μ' ενα επιπλέον αυτοκίνητο τ' οποίο πιθανότατα δεν τους είναι πραγματικά αναγκαίο. Είναι πολύ δύσκολο να επιτηρηθεί το έργο χιλιάδων σχολών οδήγησης με άλλα μέσα πέραν κάποιων μηχανογραφικών που θα συνδέονται απευθείας με το υπουργείο. Με τη δημιουργία ενος κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος μέσω του οποίου ο υποψήφιος θα μπορεί να παρακολουθεί ολη τη πορεία απόκτησης του διπλώματος καθώς και να εξασκείται, τα πράγματα θα βελτιωθούν σημαντικά. Θεωρώ οτι δε πρέπει να αυξηθεί το οικονομικό κόστος του διπλώματος, αλλά ο μόχθος που χρειάζεται για ν' αποκτηθεί. Επίσης θα πρέπει να υπάρχουν μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής καθόλη τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ίσως να διδάσκονται σε μηνιαία βάση. Τέλος, να επανεξετάζονται οι οδηγοί από το κράτος ανα 5 χρόνια, χωρίς να επιβαρύνονται οικονομικά τη πρώτη φορά, και να τους αφαιρείται η άδεια σε περίπτωση αποτυχίας. Θετικά μου φαίνονται και τα μέτρα για βιντεοσκόπηση της εξέτασης, κλήρωσης των εξεταστών μέσω υπολογιστή και εξέτασης σε ελεγχόμενο χώρο. Σας ευχαριστώ πολύ για τη δυνατότητα συμμετοχής που μου δίνεται μέσα απ' το OpenGov.