Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εξέταση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Ζ.Κ | 4 Μαΐου 2011, 20:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια ακόμη φορά μιλάμε για το πως πρέπει να γίνεται η εκπαίδευση των υποψηφίων οδηγών και η εξέταση τους. Μια ακόμη φορά θα προβλεφθεί ότι πρέπει να εισαχθεί το μάθημα της οδικής κυκλοφορίας στα σχολεία. Μια ακόμη φορά αναζητούμε τρόπο επιβολής κυρώσεων στους επίορκους δημόσιους υπαλλήλους -εξεταστές. Ας δούμε όμως κάποια πράγματα: 1.Στην παράγραφο 10 του άρθρου 12 του Ν.2696/99 (Κ.Ο.Κ)προβλέπεται ήδη ότι "Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών λαμβάνονται τα αναγκαία μέτρα ώστε το μάθημα της Οδικής Κυκλοφορίας να διδάσκεται στα σχολεία, σε όλες τις βαθμίδες".Τώρα ξανακάνουμε διάλογο και προτάσεις για να διδαχθεί επιτέλους ο ΚΟΚ στα σχολεία; Απλά κύριοι υπουργοί εκδώστε την σχετική κυα και εφαρμόστε την. 2. Αν δεν κάνω λάθος κάθε δυο χρόνια οι δημόσιοι υπάλληλοι υποχρεούνται να υποβάλλουν δήλωση περιουσιακής κατάστασης (άρθρο 28 του δημοσιουπαλληλικού κώδικα) και αν διαπιστωθεί ότι η περιουσιακή κατάσταση του υπαλλήλου είναι δυσανάλογη με τις αποδοχές του, η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να ελέγξει και να επιβάλλει κυρώσεις.Απλά κύριοι τροποποιήστε την ισχύουσα νομοθεσία, ελέγξτε τα περιουσιακά στοιχεία των υπαλλήλων και δη των υπαλλήλων -εξεταστών και όπου διαπιστώσετε παράνομο πλουτισμό απολύστε τους με συνοπτικές διαδικασίες. Επιτέλους τολμήστε και αφήστε τα μεγάλα λόγια περι εφαρμογής "ποθεν εσχες" στους εξεταστές, ώστε να δημιουργείτε μόνο εντυπώσεις.Το "ποθεν έσχες" εφαρμόζεται χρόνια τώρα και για βουλευτές, υπουργούς κλπ.Τι έχει γίνει και εκεί; ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: 1.Οι εκπαιδευτές να καθήσουν στα θρανία και να διδαχθούν πως να διδάσκουν τους υπόψήφιους. 2.Οι υπάλληλοι εξεταστές να περάσουν από αυστηρά σεμινάρια και να διαδαχτούν όχι τόσο τον ΚΟΚ, τον οποίο πιστεύω ότι η πλειοψηφία γνωρίζει, δεν είνα δα και ανώτερα μαθηματικά, αλλά την ψυχολογία του υποψήφιου εξεταζόμενου και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να αντλήσουν από τον υποψήφιο οδηγό τις γνώσεις του στην οδήγηση. 3.Σε περιπτώσεις διαπίστωσης χρηματισμού εξεταστή με την μεσολάβηση εκπαιδευτή, να επιβάλλονται οι κυρώσεις οριστικής ανάκλησης της άδειας του εκπαιδευτή και οριστικής απόλυσης του εξεταστή. 4.Ο υποψήφιος να ενημερώνεται από τον εκπαιδευτή του για τον όποιο τρόπο εξέτασης και τις περιπτώσεις για τις οποίες δεν συγχωρείται δεύτερο λάθος. 5.Θα συμφωνήσω με τον ΕΑ ως προς τις σχέσεις εξεταστή-πολίτη-εκπαιδευτή στο σημείο που αναφέρεται στα πο΄λλά διακιώματα που έχετε δώσει στους εκπαιδευτές. 6.Σχετικά με την πρόταση που κάνετε για τις πίστες δεν θα διαφωνήσω. Η οδήγηση όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ το παρκάρισμα και η γωνία. Η οδήγηση είναι Η ΠΟΡΕΙΑ. Βλέπω όμως ότι επικεντρώνεστε στους ελιγμούς και όχι τόσο στην ουσία. 7.Τέλος σας επισημαίνω το λάθος να συγκρίνονται τα αποτελέσματα κάθε εξεταστή (επιτυχόντες, απορριφθέντες) με τον πανελλαδικά διαμορφούμενο μέσο όρο.Ο κάθε εξεταστής πρέπει να εξετάζει αποκλειστικά και μόνο με γνώμονα τις γνώσεις του υποψήφιου ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Αλήθεια σκεφτήκατε τι θα συμβαίνει στις περίπτωσεις που αποτελέσματα εξεταστών αποκλείνουν από τον μέσο όρο,και για να μην έχουν κυρώσεις, αυτοί θα "περνούν" ή θα "κόβουν" τους υποψήφιους ανάλογα ώστε να πλησιάσουν τον μέσο όρο; Ευχαριστώ για το χρόνο σας και συγνώμη αν σας κούρασα.