Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ: Διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγώνΣχόλιο του χρήστη ΘΩΜΑΣ ΚΑΚΑΔΙΑΡΗΣ | 5 Μαΐου 2011, 20:04
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης της ποιότητας και της διαφάνειας της εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών Οι υφιστάμενες ρυθμίσεις Οι διαπιστώσεις του Υπουργείου δεν απέχουν απ΄ την πραγματικότητα και ακόμη μία φορά είναι μάλλον επιεικής. Είμαστε σίγουροι ότι μια στατιστική έρευνα η οποία θα εξέταζε τι πραγματικά διδάσκονται οι υποψήφιοι οδηγοί σε γνώσεις, σε τεχνική δεξιότητα και ως οδική συμπεριφορά θα εκπλησσόμασταν! Εκτός της μάστιγας του χρηματισμού για την απόκτηση της άδειας, η εκπαίδευση πολλές φορές ειδικεύεται στην «εξετασιολογία», δηλ. «τι να κάνω να το πάρω» και όχι τι πρέπει να κάνω για να χρησιμοποιώ τον καθημερινό δρόμο με ασφάλεια. Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις Θεωρούμε ότι η πρόθεση του Υπουργείου να ελέγξει το έργο των Σχολών με τους προτεινόμενους τρόπους ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ. Μέχρι σήμερα η Κεντρική Διοίκηση απέτυχε να έχει πλήρη έλεγχο των μονάδων της σε όλη την Επικράτεια (και δεν αναφέρομαι κατ΄ ανάγκη στο ΥΥΜκΔ). Και αυτό όταν αυτές στελεχώνονται με δημοσίους υπαλλήλους, άμεσα εξαρτώμενους και υποχρεωτικά εκτελώντας εντολές. Είναι υπερβολικά αισιόδοξο το σχέδιο ελέγχου των γραφείων ελεύθερων επαγγελματιών όπως είναι οι εκπαιδευτές και ιδιαίτερα η ποιότητα της εκπαίδευσης, όπως το Υπουργείο επιθυμεί.. ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ! Κάθε προσπάθεια θα οδηγήσει σε αποτυχία και κυρίως αύξηση του κόστους εκπαίδευσης ότι δηλαδή δεν επιθυμεί το Υπουργείο! Οχι μόνο δεν πρέπει να οδηγηθούμε σε οποιοδήποτε σύστημα παρακολούθησης της εκπαίδευσης αλλά πρέπει να καταργηθούν και οι υποχρεωτικές ώρες που αποτελούν αντικείμενο οικονομικής διαπραγμάτευσης και όχι εκπαιδευτικής προόδου. Δεν απαιτούνται ούτε πρόσθετες ώρες, ούτε παρακολούθηση απλών στατιστικών στοιχείων. Το Υπουργείο μπορεί να επιτυχει την άνοδο του επιπέδου μόνο με ένα τρόπο: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (Οι προτάσεις μας στην αντίστοιχη ενότητα) Με τιμή, Θωμάς Κακαδιάρης Ελληνικό Ινστιτούτο Μοτοσυκλέτας ΜΟΤΟΘΕΣΙΣ της ΜΟΤΟΕ www.motothesis-motoe.org