Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ Ι: Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης ποιότητας και της διαφάνειας της διαδικασίας ανάδειξης νέων εκπαιδευτών οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος Δημητρίου | 5 Μαΐου 2011, 22:27
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στις περισσότερες προηγμένες χώρες του κόσμου , δε μιλάνε πολύ. Οι νόμοι είναι απλοί , μεστοί , κατανοητοί και ερμηνεύονται από τους πολίτες αναλόγως απλά και ο καθένας κάνει τη δουλειά του χωρίς περιστροφές. Κάτι που δυστυχώς δε συμβαίνει στη Ελλάδα. Επανέρχομαι λοιπόν διότι διαβάζω μεν σε αυτή τη διαβούλευση αληθινές προτάσεις , ρεαλιστικές και τεχνικά εφικτές , διαβάζω όμως επίσης και αερολογίες , μανιφέστα , ρητορείες , έως και αποκυήματα καλπάζουσας παραληρηματικής φαντασίας. Μέχρι και η χούντα (!!!) επιστρατεύτηκε για να μας πείτε ότι η φοίτηση στα ΙΕΚ είναι άχρηστη και πως πρέπει να κλείσουν γιατί παράγουν (άκουσον άκουσον !!!) εκπαιδευτές «μπασμένους στα κόλπα»!!! Οι 100000 νεκροί της τελευταίας 30ετίας προφανώς και δεν προήλθαν από οδηγούς που είχαν εκπαιδευτές από ΙΕΚ. Προήλθαν από διεφθαρμένους χρηματολάτρες , απαίδευτους «εκπαιδευτές» που έχουν και το θράσος να αυτοαποκαλούνται «δάσκαλοι». Προήλθαν επίσης από άγνοια , αλκοόλ , υπερβολική ταχύτητα , κακό οδόστρωμα , ανεπαρκή φωτισμό έως και πίσσα σκοτάδι , στροφές με λάθος κλίση , μίζες και εργολάβους , ανεπαρκή συντήρηση των οδών , ανεπαρκή συντήρηση των οχημάτων , έλλειψη τεχνικού ελέγχου , μη χρήση ζώνης , μη χρήση κράνους , ψυχολογικά προβλήματα , υπέρβαρα φορτηγά με το «έτσι θέλω» των εταιριών , ναρκωτικά , «κομμένα & ραμμένα» οχήματα , αφηρημένους τεχνίτες συνεργείων , αστοχίες υλικών , πυρκαγιές από ηλεκτρολογικές βλάβες και άλλους….100000 λόγους άσχετους με την «εκπαίδευση». Οι νυν «εκπαιδευτές» αυτοαποκαλούμενοι «δάσκαλοι» που κατά το πλείστον (διότι υπάρχουν και εξαιρέσεις) είναι απόφοιτοι «κατά κληρονομία» , κοινώς πήραν το μαγαζάκι του πατέρα τους (ή και κάποιου συγγενή) , έχουν σπουδάσει πού ακριβώς; Σε ποιό ΑΕΙ; Σε ποιό ΤΕΙ; Σε ποιά αδιαβάθμητη σχολή; Σπούδασαν στο απόλυτο ΠΟΥΘΕΝΑ. Πλανάται πλάνην οικτράν όποιος νομίζει ότι το ψευδοεπιχείρημα για ταχύρυθμα μαθήματα εξομοίωσης όπως και κάτι σεμινάρια ωρών έχουν αναβαθμίσει ή και θα αναβαθμίσουν τον κλάδο (εδώ σίγουρα θα μας πάρουν με τις πέτρες!!). Προκαλούνται δε , όλοι οι νυν εκπαιδευτές οδηγών να δημοσιεύσουν τους τίτλους σπουδών τους επισήμως στο διαδίκτυο , με τον ίδιο ζήλο και συνέπεια που δημοσιοποιούν την ανάγκη ύπαρξης και καθιέρωσης από το min.edu επαγγελματικού περιγράμματος για την ειδικότητα. Αναζητώντας τους «καλύτερους» δεν έχετε κανένα δικαίωμα να απαξιώνετε βαθμίδες εκπαίδευσης , εργαζόμενους εκπαιδευτικούς , υποψήφιους εκπαιδευτές που ακολούθησαν αυτόν τον δρόμο που η ίδια η πολιτεία τους επέβαλλε , που ίσως να έχουν τελειώσει και σχολές άλλων ειδικοτήτων , που αναμένουν χρόνια για να εργαστούν , που έχουν προ-πληρώσει παράβολα , που έχουν ξοδέψει περιουσίες , που έχουν καταπατήσει και τη τελευταία ικμάδα περηφάνιάς τους και που στην τελική εσείς πάλι τους ζητάτε «ταρίφες» χιλιάδων ευρώ προκειμένου να «λαδωθεί» ο τροχός σας και αυτοί (οι καημένοι) να εισέλθουν στο επάγγελμα. Είναι προφανές από όλη αυτή τη διαβούλευση ότι ο κλάδος των εκπαιδευτών ανησυχεί μήπως χάσει τα «κεκτημένα» , τα μαύρα ευρώπουλα , τα 100ευρα στα ντουλαπάκια κατά την εξέταση , την ανυπαρξία αποδείξεων και απόδοσης ΦΠΑ , την άθλια και βρώμικη συναλλαγή με διεφθαρμένους και διαπλεκόμενους εξεταστές. Ποιοί νομίζετε ότι είσαστε επιτέλους; Οι «μέντορες» της εκπαίδευσης; Επιχειρηματίες είσαστε. Μαγαζιά έχετε. Χρήματα παίρνετε για τη δουλειά σας. Φορολογείσθε . Αν υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι τάχα «εκπαιδεύουν» και δεν ανήκουν σε καμία βαθμίδα εκπαίδευσης της χώρας μας είναι σίγουρα ο κλάδος σας. Ουδέποτε όμως κανείς σας δεν πρότεινε να αφαιρεθεί ο τίτλος «σχολή» από το μαγαζί του. Βλέπετε...το χρήμα πολλοί εμίσησαν (αφού βεβαίως πρώτα πλούτισαν), τη δόξα ουδείς. Άραγε ένα ακόμα σύνδρομο κατωτερότητας; Θα έπρεπε να ντρέπεστε να ομιλείτε και να μας κάνετε μαθήματα «οδικής ασφάλειας» δια του διαδικτύου. Θα έπρεπε να κοκκινίζετε , να σκύβετε το κεφάλι και να ψάχνετε τρύπα στην άσφαλτο να κρυφτείτε. Το «αίμα» των θυμάτων του δρόμου είναι ένα τέλειο άλλοθι για να νίψετε τας χείρας σας , αποποιούμενοι οποιασδήποτε ευθύνης ηθικής και μη. Αντίθετα , ως εύκολη και ανέξοδη λύση , στέλνετε στο πυρ το εξώτερο τα ΙΕΚ και τους σπουδαστές τους , χωρίς καμία απολύτως πρόταση για την τύχη τους. Αφού διαφυλάξαμε τα δικά μας και των παιδιών μας , οι υπόλοιποι ας ριχθούν στον Καιάδα. Υποκλίνομαι στον αλτρουισμό και την κοινωνική συνείδηση που διέπει τις απόψεις των εκπροσώπων των εκπαιδευτών...ή να πω «δασκάλων»; Μην έχετε αυταπάτες πως το μαγαζάκι του μπαμπά θα περάσει και στη επόμενη γενιά κληρονομικά. Οι καιροί άλλαξαν και εσείς που οι ίδιοι απαξιώσατε , ξεφτιλίσατε και προδώσατε για 30 αργύρια το επάγγελμά σας , προσπαθείτε τώρα να μαντρώσετε τα πρόβατά σας (ή μήπως τα ευρώπουλά σας) όσο ακόμα μπορείτε. Το πλήθος των σχολίων σας στην 1η ενότητα καταμαρτυρά τον τρόμο σας. Αν ήταν πραγματικό και ανιδιοτελές το ενδιαφέρον σας για το «αίμα» στην άσφαλτο , θα έπρεπε να είχατε δυναμική συμμετοχή και παρουσία στην ενότητα 2 και 3 που αφορά τις προτάσεις για διαφάνεια στη εκπαίδευση και στη εξέταση υποψηφίων οδηγών. Αλλά αυτές οι ενότητες προφανώς δεν σας ενδιαφέρουν! Είναι δεδομένο (διαβάστε τις στατιστικές) πως υπάρχει πλέον σαφή ΜΕΙΩΣΗ των ατυχημάτων στην Ελληνική επικράτεια. Αυτό οφείλεται στην προσπάθεια όλων μας αλλά και στο γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια που μπήκε στην εκπαίδευση (ΙΕΚ) η ειδικότητα εμφανίστηκαν επιτέλους (φυσικά μετά πολλών κόπων και βασάνων!!!) και κάποιοι άνθρωποι νέοι , με όραμα και μεράκι για δουλειά… …και όχι για αερολογίες.