Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ Ι: Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης ποιότητας και της διαφάνειας της διαδικασίας ανάδειξης νέων εκπαιδευτών οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Παπαγιάννης Ιωάννης | 6 Μαΐου 2011, 08:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην Ελβετϊα η οποία είναι 100 χρόνια μπροστά από εμάς και η οδήγηση γίνεται συχνά σε πολύ χειρότερες καιρικές συνθήκες δεν υπάρχουν καν θεωρητικά μαθήματα. Υπάρχουν μόνο 5 μαθήματα όπου οι υποψήφιοι οδηγοί μαθαίνουν να παρέχουν Πρώτες Βοήθειες.Στην Κύπρο δεν υπάρχουν επίσης θεωρητικά. Εμείς τι είμαστε και θέλουμε 21 ώρες; Η θεωρία μετά από 6 μήνες το πολύ έχει ξεχαστεί. Η πρακτική εκπαίδευση μένει.Και όχι βέβαια σε πίστα. Δεν ειναι Λούνα Παρκ η οδήγηση. Οι πίστες προτείνονται για να μπούνε στον χώρο κάποιοι μεγαλοκαρχαρίες που τις έχουν ήδη έτοιμες. Το κόστος του διπλώματος θα εκτοξευτεί. Μόνο που θα τα παίρνουν κάποιοι άλλοι. Ο καλύτερος τρόπος για διαφάνεια στίς εξετάσεις είναι να επιλέξουν οιιθύνοντες τους κατάλληλους εξεταστές. Τότε θα αναγκαστούν και οι εκπαιδευτές να κάνουν σωστά την δουλειά τους.