Αρχική Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειώνΕΝΟΤΗΤΑ Ι: Αναβάθμιση εκπαίδευσης, διασφάλισης ποιότητας και της διαφάνειας της διαδικασίας ανάδειξης νέων εκπαιδευτών οδηγώνΣχόλιο του χρήστη Μαρία Λιονάκη | 6 Μαΐου 2011, 16:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι η οδηγική ικανότητα αλλά η οδηγική νοοτροπία.Το να μην σταματάμε στην διάβαση πεζών για να περάσει η γιαγιά με το καριτσάκι επειδή φοβόμαστε ότι θα κορνάρουν υστερικά τα οχήματα που είναι πίσω μας δεν είναι θέμα άγνοιας αλλά νοοτροπίας. Τα θανατηφόρα ατυχήματα δεν τα προξενούν οι νέοι οδηγοι αλλά οι παλιοί και "έμπειροι" που περνάνε με κόκκινο τα φανάρια και παραβιάζουν την προτεραιότητα των άλλων. Το Υπουργείο Μεταφορών δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι' αυτό. Και 100 Θεωρητικά μαθήματα να βάλει το ίδιο θα γίνεται. Μόνο η σωστή διαπαιδαγώγηση και η αλλαγή νοοτροπίας θα μας κάνει σωστούς οδηγούς. Να μπεί η Κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία. Στις πιό πολλές χώρες της Ευρώπης δεν υπάρχουν θεωρητικά μαθήματα ούτε πίστες. Ξεχάστε τις πίστες και καταργήστε τα θεωρητικά.Ο υποψήφιος πρέπει να κάνει περισσότερα πρακτικά μαθήματα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Η διαφάνεια στις εξετάσεις που επιζητάτε θα γίνει μόνο με τη συμμετοχή αδιάβλητων εξεταστών. Όλα τα άλλα είναι περιττά.