Αρχική Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 5 Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και ΒαθμολογίαΣχόλιο του χρήστη Αθανάσιος Δήμου | 18 Μαΐου 2011, 15:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σημαντικότερο της οποιασδήποτε αναθεώρησης διαδικασιών, εξετάσεων και των λοιπών, είναι να καθοριστεί επιτέλους η εξαταστέα ύλη. με ακρίβεια, σαφήνεια, συγκεκριμένη θεματολογία και να διατίθεται εντύπως ή ηλεκτρονικά στον οποιοδήποτε από το ίδιο το ΥΜΕ. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται για δεκαετίες το χάλι αυτό, με τις σκόρπιες και συχνά αντιφατικές ή μη ανανεωμένες θεματολογίες από εδώ και από εκεί, με γελοίους κανονισμούς όπως π.χ. τα περί ...ελάχιστης εξεταζόμενης ταχύτητας έως 5wpm. (Για όνομα του Θεού, πόση νοημοσύνη χρειάζεται να έχουν οι αρμόδιοι για να σκεφτούν πως θα έπρεπε να προσδιορίζεται η μέγιστη και όχι η ελάχιστη ταχύτητα, κάτι που είναι και το ζητούμενο;) Δεν είναι δυνατόν να κρατείται η πραγματικά εξεταστέα ύλη ως "επτασφράγιστο μυστικό" από τους απανταχού συλλόγους και να δίδεται στα μέλη των προπαρασκευαστικών τους "τάξεων". Πολλοί υποψήφιοι προτιμούν των προσωπική μελέτη και προετοιμασία επί συγκεκριμένης ύλης αντί των κοινωνικών και χρονικών δεσμεύσεων του τύπου "clubbing" σε συλλόγους και παρέες. Συγκεκριμενοποίηση λοιπόν της ύλης, επικαιροποίηση και επισημοποίηση της multiple-choice θεματολογίας του ΥΜΕ, καθορισμός περιεχομένου προφορικών (αν υπάρχουν) και προσδιορισμός της εξεταστικής πρακτικής ώστε να γνωρίζει ο υποψήφιος με ακρίβεια σε τι ακριβώς θα εξεταστεί, με ποιούς όρους και συνθήκες και σε ποιές προαπαιτούμενες ταχύτητες.