Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 2 – Σύσταση Γενικής Διεύθυνσης Οδικής ΑσφάλειαςΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ | 27 Ιουλίου 2010, 14:22
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μερικές προτασεις 1) Δεν θα έπρεπε να υπαρχουν πολλοι φορεις με το ιδιο αντικειμενο (οδικη ασφαλεια) γιατι ετσι δεν προχωραει κανενα εργο. Γι αυτο και παρετηθηκε ο Αρης Σταθακης παλιοτερα. Ποτε κανενας καρεκλοκενταυρος δεν ξερει περισσότερα απο εναν ΕΙΔΙΚΟ. 2) Η εκπαιδευση στον ΚΟΚ πρεπει να αρχισει συστηματικα απο τα παιδια του δημοτικου. Μονο ετσι θα "ποτισει" μεσα τους. Αντιστοιχα ετσι δημιουργειται μια συμπαγης κρισιμη μάζα αλλαγης νοοτροπιας που συνεχώς θα μεγαλώνει. Και μάλιστα πολυ γρηγορα καθως τα μικρα παιδια θα απαιτουν απο τους γονεις να συμπεριφερονται αψογα στο δρομο. (Εχω προσωπικα παραδειγματα απο τον Καναδα) 3) Τα προστιμα θα επρεπε να ειναι λογικα και διαβαθμισμενα αναλογα με την βαρυτητα τους. (Δεν μπορει ο οδηγος να πληρωνει εξοντωτικα προστιμα για ολους οσους δεν φορουν ζωνη στο αυτοκινητο). Οι παραβασεις δεν θα επρεπε να σβύνονται ! απλα μπορουν να σταλουν απευθείας στην ασφαλιστικη εταιρεία η οποια θα φροντισει να αυξήσει το ασφάλιστρο αναλογα με την επικινδυνοτητα του οδηγού, οπως αυτή διαμορφωνεται με την καθε νεα παραβαση. Το τελικο ποσο αυξανεται παρα πολυ και πληρωνεται για παντα, επομενως δεν συμφερει με τιποτα να οδηγεις επικιδυνα. Γρ. Ιωαννιδης