Αρχική Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Αντωνόπουλος, Φυσικός PhD, (SV8RX) | 21 Μαΐου 2011, 09:02
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένας από τους κυριότερους λόγους που αυτή η χώρα βρίσκεται σε αυτά τα χάλια, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης του κράτους προς τον πολίτη και αντιστρόφως. Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε ότι το κράτος και ο πολίτης δεν είναι εχθροί και να πολεμήσουμε για την εξάλειψη αυτής της αμοιβαίας δυσπιστίας. Αλλιώς, απλά δεν έχουμε μέλλον. Οι δημόσιες διαβουλεύσεις είναι μια σοβαρή προσπάθεια και ίσως μια μοναδική ευκαιρία να αναστραφεί σιγά-σιγά αυτή η κατάσταση που χτίστηκε επί δεκαετίες. Αρκεί να μην γίνεται για το θεαθήναι. Αρκεί η ΥΑ απόφαση που θα ακολουθήσει να αποτελεί ένα συγκερασμό των απόψεων που κατατέθηκαν στην διαβούλευση. Το αναφέρω αυτό γιατί αναρωτιέμαι εύλογα: πως προέκυψε η αλλαγή για την επιτρεπόμενη ισχύ στο άρθρο 21; Προήλθε άραγε από προτάσεις που έγιναν στην προηγούμενη διαβούλευση; Αλλά επί του προκειμένου θα επανέλθω στο συγκεκριμένο σημείο. Εύχομαι ολόψυχα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, να αποκτήσουμε έναν σύγχρονο, μη τεχνοφοβικό κανονισμό, και η δυσπιστία μου ως πολίτη προς το κράτος να έχει ελαττωθεί.