Αρχική Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 20 Ραδιοερασιτεχνικές κατασκευές κεραιώνΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Μακρής | 21 Μαΐου 2011, 15:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αναφορά στον 3431/2006 ειναι ασαφής, υποβόσκει αυξημένο κίνδυνο λάθος ερμηνείας, αφαιρεί τον ελεγχο των ραδιοερασιτεχνικών δραστηριοτήτων απο το υπουργείο Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων, δημιουργεί νομική παγίδα και για αυτους τους λόγους Προτείνεται αμεσα η απομακρυνσή της. Απο τις βασικότερες ασχολίες του Ρ/Ε ειναι ο πειραματισμός με διάφορα είδη κεραιών. Η αναφορά στον 3431 ειναι εξ ορισμου επικίνδυνη, διότι με κάποια τροποποίηση του νόμου... (που δεν θα γίνει πλέον με ΥΑ ή ΚΥΑ αλλά με ψήφιση απο την βουλή και έκθεσή μας στους διάφορους "οικολόγους" που προκειμένου να αποσπάσουν ψήφους θα ηταν ιδιεταίρως πρόθυμοι να ικανοποιήσουν οποιοδήποτε σχετικό αίτημα) ...ευκολα μπορει να απομακρυνθεί η ρητή εξαίρεση του 3431/2006 και αξαφνα να απαιτείται σωρεία μελετών και αδειών για την κάθε τυχουσα "τροποποίηση" που θα ηθελε ο Ρ/Ε να κάνει στον σταθμό του! (δοκιμή νέας κεραίας, αποτυχία της δοκιμής, επαναφορά της προτέρας εγκατάστασης ή νέας δοκιμής 3ης κεραίας) Θυμίζω δέ, οτι "Η παρ. 1 του άρθρου 15 του Ν.Δ. 1244/1972, όπως αυτή αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν. 1780/1988, αντικαθίσταται ως εξής: "1. Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται οι κανονισμοί λειτουργίας ερασιτεχνικών και πειραματικών σταθμών ασυρμάτου, ειδικών ραδιοδικτύων και ραδιοσταθμών CB, καθώς και άλλων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων." Η άμεση αναφορά στις τυχουσες τροποποιήσεις μεσω του "οπως ισχύουν" του 3431/2006 ειναι ασαφής, υποβόσκει αυξημένο κίνδυνο λάθος ερμηνείας, αφαιρεί τον ελεγχο των ραδιοερασιτεχνικών δραστηριοτήτων απο το υπουργείο Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων, δημιουργεί νομική παγίδα και για αυτους τους λόγους Προτείνεται αμεσα η απομακρυνσή της. προτείνεται αντικατάσταση ως εξής "Οι κεραίες θα πρέπει να τυγχάνουν εξαίρεσης απο τα πεδία εφαρμογής των Ν.2801/2000 και 3431/2006, οπως αυτές ορίζονται σε αυτούς ή τις τυχουσες τροποποιήσεις τους, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που το αρθρο 2 παράγραφος Α εδαφιο β’ του νόμου 2801/2000 (ΦΕΚ Α’ 46 – 03/03/2000 προβλέπει ή όπως αλλοιως αυτό τροποποιηθεί με γνώμονα την ασφάλεια της αεροναυσιπλοϊας» Να το θυμίσω στους αγαπητους συνομιλητές. 2. Δημιουργία κατασκευών κεραιών στην ξηρά Α. Για την κατασκευή κεραίας σταθμού στην ξηρά, που χρησιμοποιείται για την εκπομπή ή/και λήψη ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας....., απαιτείται άδεια, η οποία χορηγείται από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών. Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται: α)...... β) Οι κατασκευές κεραιών Υπουργείων, πρεσβειών, διπλωματικών αποστολών και ραδιοερασιτεχνών, οι οποίες περιβάλλονται από κτίρια ή το φυσικό έδαφος ίσου ή μεγαλύτερου ύψους, βρίσκονται στο εσωτερικό πόλης, χωριού ή στρατοπέδου, δεν προκύπτει ότι επηρεάζουν δυσμενώς την ασφάλεια της αεροπλοΐας και εφόσον έχει χορηγηθεί εκχώρηση ή έγκριση ραδιοσυχνοτήτων εκπομπής ή και λήψης. Προσοχή στο εξής. Οι νομικές διατάξεις που αφορουσαν ως τώρα την νομοθεσία που αφορά κεραίες και προδιαγραφές Ρ/Ε σταθμών αφορούσαν εκδοση υπουργικής απόφασης. Ξαφνικά, μπορεί ενα θερινό τμήμα της βουλής, να εξαφανίσει δια παντός τον ραδιοερασιτεχνισμό απλά αροντας την εξαίρεση του 3431/2006. Κάτι τέτοιο ειναι αδιανόητο και ανεπίτρεπτο. Για κάποιο λόγο οι αποφάσεις που αφορουν τους Ρ/Ε ορίζονται με υπουργική απόφαση. Για να μην αφήνει τον ελληνικό λαό έκθετο στις ίδιες του τις φοβίες, στερώντας σε μερίδες εθελοντών το δικαίωμα να προσφέρουν στην κοινωνία οσα δεν μπορουν να προσφέρουν οι "οικολόγοι" με το γνωστικό επίπεδο που "καταδικάζει" πραγματικές μαυροκαπνισμένες καμινάδες τζακιών!