Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη Καρασακαλιδης Ομηρος | 23 Απριλίου 2010, 19:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο σαν ιδιοκτήτης δ.χ. αυτοκινήτου το κρινω αρκετα ικανοποιητικο.Θα πρέπει να οργανωθούμε σε εταιρίες. Εγώ προσωπικά,μετέχω σε Ι.Μ.Ε. Ε.Π.Ε. η οποία μάλλον θα μετατραπεί μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου σε Ε.Π.Ε. ή Α.Ε. Δεν υπάρχει περίπτωση να απαξιωθεί η αξία των ήδη υπάρχουσών άδειών οι οποίες έχουν πληρωθεί μέχρι και 100.000 ευρω η μία για τις κοινού φόρτου.Η αξία της άδειας ήταν πάντα σαν τις μετοχές.Ανάλογα με την δουλεία που υπήρχε, η αγορά και η ζήτηση καθόριζαν και την αξία.Τώρα λοιπόν που η ζήτηση είναι πεσμένη και δουλεία δεν υπάρχει,οι επιταγές σκάζουν η μια μετά την άλλη η αξία είναι πεσμένη.Εαν με 150 ευρω σου δίναν άδεια δεν θα γινόταν ούτε καν απεργία θα γινόταν κιργισταν.Για φαντάσου να σε αρπάζουν 100.000 από την τσέπη σου ή να τα είχες σε καταθέσεις στην τράπεζα και στα πέρναν πως θα σας φαινώταν. Το νομοσχέδιο κινήτε προς την σωστή κατεύθηνση και για έναν επιπλέων λόγο.ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΩΝΤΑ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΠΙ ΙΣΗΣ ΟΡΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΩΝΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ.