Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Βελισαράκος | 28 Ιουλίου 2010, 15:02
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αυτονόητο πως θα πρέπει μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέτες και τρίτροχα να ελέγχονται ως προς το θόρυβο ωστόσο, αυτός ο έλεγχος έχει ήδη γίνει κατά την ταξινόμηση του οχήματος, προκειμένου να πάρει άδεια κυκλοφορίας. Επομένως, η Κ.Ε.Θ. αποσκοπεί στο να ελεχθούν τα οχήματα που έχουν δεχτεί μετατροπές και άρα, η επιβολή αυτού του έμμεσου φόρου (διότι περί φόρου πρόκειται) σε όλους τους κατόχους μοτοποδηλάτων, μοτοσυκλετών και τρίτροχων οχημάτων γίνεται γιατί (προφανώς) θεωρήθηκε πιο εύκολο από το να υποχρεωθεί όποιος αλλάζει την εξάτμιση στο όχημά του να πρέπει να αναθεωρήσει την άδεια κυκλοφορίας του! Ή απλώς δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για κάτι τέτοιο, το οποίο θα στοιχίσει σε κόπο, χρόνο και χρήμα και πιθανόν απαιτεί πολύπλοκες διαρθωτικές αλλαγές οπότε, ας επιβαρύνουμε όλους τους κατόχους των ανωτέρω οχημάτων, ανεξαιρέτως! Έτσι θα κινηθεί και το χρήμα στα ΚΤΕΟ! Στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος; Αλήθεια;!