Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 1 – Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής ΑσφάλειαςΣχόλιο του χρήστη Μαρια Συνεφια - Williamson | 28 Ιουλίου 2010, 17:11
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητε Υπουργε μου, Ποτε στην εμπειρια μου, δεν βελτιωθηκε η ασφαλεια στους δρομους με την δημιουργια μιας επιτροπης η διευθυνσης. Πραγματικα περιμενα απο εσας κατι πιο αποτελεσματικο. Ο ορος 'Οδικη Ασφαλεια' ειναι ευφημισμος στον τοπο ετουτο. Οδικη Ανασφαλεια ειναι ο σωστωτερος ορος. ΓΙΑΤΙ η επιτροπη ΔΕΝ εχει ουτε καν προυπολογισμο (αλλα καλυπτεται απο τον προυπολογισμο του Υπουργειου!!!), δεν εχει μελη , δεν εχει χειροπιαστους στοχους -δηλαδη πχ να μειωθουν τα τροχαια κατα 20% τον πρωτο χρονο λειτουργιας της. Επισης, το πως θα λειτουργησει η επιτροπη θα το μεριμνησει ο Υπουργος. Το κρατατε μυστικο? Ποιοι θα ειναι οι κανονες λειτουργιας? Ποια η σχεση με τα ισχυρα lobbies του αυτοκινητου? (Ο μισος δικονομικος κωδικας στην περιπτωση τροχαιων ειναι επεβιβλημμενος απο την Ασφαλιστικη 'Βιομηχανια'-η Αστυνομια αδιαφορει και οι Δικαστες δεν το καταλαβαινουν). Πραγματικα μενω εκπληκτη με το προς τι η διαβουλευση? Που ειναι ο ρολος της Αστυνομιας, Τροχαιας, ΟΤΑ? Πως θα οργανωθει μια καμπανια Οδικης Ασφαλειας με δεκτες τα παιδια μας απο την Α-βαθμια εκπαιδευση-αν οχι και πιο πριν? Ποιος ειναι ο ρολος των πρακτικων της Αστυνομιας, Δικαιοσυνης στην χειροτερεψη των συνθηκων Οδικης ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στον τοπο μας? Το να θετει καποιος σε κινδυνο την ασφαλεια και τη ζωη ενος ανθρωπου ειναι για πολλες χωρες πια ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ. Οι δε επιπτωσεις-κατασχεση αυτοκινητου, αδειας οδηγησεως για 10ετια κλπ-μπορουν να βοηθησουν να σταματησει το κακο