Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 28 Ιουλίου 2010, 22:49
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα μετρα ειναι αποδεκτα οταν εχουν σωστη υποδομη. Οι σωστοι μοτοσυκλετιστες, που ετσι και αλλιως εχουμε τις μοτοσυκλετες μας αριστα συντηρημενες καθως κατανοουμε τα θεματα ασφαλειας, επικροτουμε τη συγκεκριμενη αποφαση. Υπαρχει ομως ενα αλλα που λεει οτι θα υπαρξει προβλημα αν το νεο μετρο εχει οπως και αλλα εισπρακτικο και ρατσιστικο χαρακτηρα. Ολοι οι χρηστες δικυκλων χρονια διαμαρτυρομαστε για τις χρεωσεις που ειναι αντιστοιχες αυτοκινητων(διοδια,τελη κυκλοφοριας), οποτε μια καρτα που θα την πληρωνεις παραπανω απο τα 10 ευρω που δινουμε για την καρτα καυσαεριων θα ειναι απλα αδικο. Επισης σημαντικο ειναι ο εξοπλισμος που θα χρησιμοποιειται και η σωστη εκπαιδευση οσων την χρησιμοποιουν. Αλλο βασικο θεμα η σωστη επιλογη και συντηρηση των τεχνικων μεσων, καθως και ελεγχος των υπηρεσιων και συνεργειων που διεξαγουν τους ελεγχους και χορηγουν την καρτα. Σωστη υποδομη για την αποφυγη φαινομενων παρανομιας και πλαστογραφιας απο τους δικυκλιστες αλλα και καταχρησης εξουσιας απο αστυνομικους.